کد خبر : 20939
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 بهمن 1397 - 14:40

شهرداری تبریز مغلوب شاهین شد

شهرداری تبریز مغلوب شاهین شد

از سری رقابت های هفته بیستم لیگ دسته یک فوتبال، تیم فوتبال شهرداری تبریز در دیداری خانگی نتیجه را به شاهین شهرداری بوشهر واگذار کرد. تیم فوتبال شهرداری تبریز در این دیدار سریع و پربرخورد نتوانستند  تک گل دقیقه ۸۰ بهمن سالاری را جبران نمایند و با قبول شکست و بدون کسب امتیاز به رختکن

از سری رقابت های هفته بیستم لیگ دسته یک فوتبال، تیم فوتبال شهرداری تبریز در دیداری خانگی نتیجه را به شاهین شهرداری بوشهر واگذار کرد.

تیم فوتبال شهرداری تبریز در این دیدار سریع و پربرخورد نتوانستند  تک گل دقیقه ۸۰ بهمن سالاری را جبران نمایند و با قبول شکست و بدون کسب امتیاز به رختکن رفتند..

این دیدار دومین باخت خانگی تیم شهرداری تبریز بود و تیم شهرداری بدلیل کسب تنها یک پیروزی در ۵ بازی اخیر در وضعیت نامناسبی قرار دارد.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه بدون گل مساوی به اتمام رسیده بود. داور این دیدار مهدی نجار ۶ بار دست به جیب شد که  سهم بازیکنان شهرداری ۴ کارت و تیم شاهین ۲ کارت زرد بود.

در این دیدار با توجه به سردی هوا حدود ۳۰۰ هوادار برای تشویق تیم شهرداری تبریز حضور یافته بودند. همچنین به دلیل تاخیر ورود آمبولانس این دیدار با چند دقیقه تاخیر آغاز شد.

در لحظات مختلف بازی کادر فنی دو تیم و هواداران حاضر در ورزشگاه نسبت به قضاوت داور این بازی معترض بودند. احمد کامدار بازیکن تیم میزبان نیز در دقیقه ۴۵ بازی به دلیل اعتراضات متوالی با کارت زرد مهدی نجار جریمه شد. بهمن سالاری، مهاجم شاهین شهرداری بوشهر پس از گلزنی در دقیقه ۷۳، پیراهن خود را درآورد که این موضوع با واکنش محمود فکری، سرمربی این تیم همراه شد. سالاری ۵ دقیقه بعد جای خود را به امیرحسین موسی زاده داد تا ادامه بازی را از روی نیمکت تیمش نظاره‌گر باشد. در دقایق پایانی بازی درگیری لفظی بین بازیکنان دو تیم ایجاد شد که این درگیری با دخالت داور به پایان رسید.

شهرداری تبریز شاهین شهرداری بوشهر
۲کرنر۵
۴کارت زرد۲
۴شوت به چارچوب۴
۵شوت بیرون۵
۰آفساید۱
۱۰خطا۲۱

شهرداری تبریز در این بازی با ترکیب: وحید مهدی خانی، مهدی قریشی، مهدی رستم زاده، مهدی حسین زاده، احمد امیر کامدار (۷۴– اتابک زارعی)، محمدرضا زینال خیری، احمد حسین زاده، فرشاد بیابانی (۷۱- حسین قره داغی)، سجاد رهبر (۸۵- سیامک رضایی)، دانا نقشبندی و امیرحسین طاحونی به مصاف شاهین شهرداری بوشهر رفت.

برای تیم شاهین بوشهر نیز سجاد منش بیرانوند، علی گودرزی، کمال الدین نیکخو، حمید نعمتی، مجید ایوبی،  محسن فیاض بخش، رضا دهقان، محمد محبی (حسن نجفی مرزان)، علی نظری، میلاد سارمی و بهمن سالاری (امیر حسین موسی زاده) در ترکیب حضور داشتند.

نتایج هفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته یک به شرح زیر است:

فجر سپاسی ۲ – خونه به خونه صفر

عباس بوعذار در دقیقه ۷۷ و بابا محمدی در دقیقه ۹۱ گل‌های فجر سپاسی را به ثمر رساندند.

مس کرمان صفر – آلومینیوم اراک صفر

بادران تهران صفر – گل‌ریحان البرز ۲

گل‌های سه امتیازی این مسابقه را یاسر فیضی در دقیقه ۷۲ و ۸۰ به ثبت رساند.

شهرداری تبریز صفر – شاهین شهرداری بوشهر یک

بهمن سالاری دقیقه ۸۰ موفق شد تک گل‌ سه امتیاز بخش این بازی را برای شاهین بوشهر به ثمر برساند.

سرخ‌پوشان پاکدشت صفر – قشقایی شیراز ۲

محمد مهری در دقیقه ۴۰ و ۷۵  گل‌های پیروزی بخش قشقایی شیراز را به ثمر رساند.

گل‌گهر سیرجان یک – نود ارومیه صفر

تک گل گل‌گهر را امین پورعلی در دقیقه ۲۵ به ثمر رساند.

ملوان ۲ – مس رفسنجان صفر

دقیقه ۸۷، محمد حسین پور و در دقیقه ۹۶، شهریار مغانلو از روی نقطه پنالتی گل‌های ملوان را به ثمر رساندند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.