کد خبر : 2105
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 بهمن 1393 - 9:59

سخت است اما لیگ برتری می‌شویم

سخت است اما لیگ برتری می‌شویم

سرمربی تیم شهرداری تبریز گفت: من از نتیجه این بازی هم ناراحت هستم هم خوشحال، ناراحت برای اینکه می‌توانستیم بازی را به سود خود خاتمه بخشیم و خوشحال هم از این بابت که از آخرین دقیقه بازی گل تساوی را به ثمر رساندیم.

خداداد عزیزی اظهار داشت: تیم شهرداری تبریز برابر تیم داماش گیلان بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشته و زمانی که بازی با تساوی یک بر یک در حال جریان بود، دو فرصت تک به تک را بازیکنان ما از دست دادند که این فرصت‌ها می‌توانست به پیروزی تیم شهرداری تبریز منجر شود.
وی گفت: من از نتیجه این بازی هم ناراحت هستم هم خوشحال، ناراحت برای اینکه می‌توانستیم بازی را به سود خود خاتمه بخشیم و خوشحال هم از این بابت که از آخرین دقیقه بازی گل تساوی را به ثمر رساندیم.
عزیزی گفت: در نقل و انتقالات نیم فصل شش بازیکن جدید جذب تیم شهرداری تبریز کرده و امیدواریم این تحولات سبب سیر صعودی تیم در کسب نتایج شود، هر چند متاسفانه در تعطیلات نیم فصل زمینه بازی دوستانه به غیر از بازی با پرسپولیس فراهم نشد و من به جام سرداران خیلی امید بسته بودم و بازی با تیم‌های گسترش فولاد و تراکتورسازی تبریز می‌توانست محک خوبی برای تیم ما محسوب شود.
بازیکن سابق تیم ملی ایران افزود: تیم داماش تنها دو موقعیت در ضد حملات داشت که هر دو را به گل تبدیل کرد  و تیم برتر میدان شهرداری تبریز بود.
تلاش می‌کنیم به رده دوم جدول برسیم
سرمربی تیم شهرداری تبریز گفت: وضعیت تیم شهرداری تبریز در نیم فصل گذر از دو حالت است، اما فرار از انتهای جدول و صعود در جدول رده‌بندی و دوم نیم نگاهی به پلی‌آف داشته و تلاش می‌کنیم که حداقل خود را به رده دوم جدول رسانده و به دیدار پلی‌آف برای صعود به لیگ برتر رسیم.
وی افزود: خیلی سخت است که تیم شهرداری تبریز بتواند به صورت مستقیم به لیگ برتر صعود کند، اما فاصله با تیم دوم جدول در ۱۰ هفته باقیمانده مسابقات قابل جبران است و تلاش می‌کنیم که خود را به این مرحله برسانیم.
فقط یک نفر از ایران می‌توانست در تیم منتخب جای گیرد
بهترین بازیکن ایران در جام ملت‌های ۱۹۹۶ آسیا در مورد اینکه هیچ بازیکنی از ایران در تیم منتخب جای نگرفت، اظهار داشت: از تیمی که حذف شده و به چهار تیم برتر هم راه نمی‌یابد بازیکنی برای تیم منتخب انتخاب نمی‌شود و همه بازیکنان انتخاب شده در تیم منتخب رقابت‌ها از چهار تیم اول جام ملت‌های آسیا است.
خداداد عزیزی تصریح کرد: گروه ایران در دور مقدماتی گروه آسانی بود و صعود ایران به مرحله حذفی قابل پیش‌بینی بود، اما ایران در یک چهارم نهایی اسیر تیم عراق شده و نتوانست به جمع چهار تیم برتر آسیا صعود کند.
سرمربی تیم شهرداری تبریز تاکید کرد: البته به نظر من پورعلی گنجی از تیم ملی ایران می‌توانست در تیم منتخب آسیا قرار گیرد و بازی‌های بسیار درخشانی از این جوان فوتبال کشورمان در جام ملت‌های آسیا شاهد بودیم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.