کد خبر : 2126
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 بهمن 1393 - 10:18

جمهوری اسلامی با تلاش مردم به دست آمده/ باید حافظ این تلاش‌ها باشیم

جمهوری اسلامی با تلاش مردم به دست آمده/ باید حافظ این تلاش‌ها باشیم

استاندار آذربایجان شرقی در نشستی صمیمی با جمعی از زندانیان سیاسی پیش از انقلاب، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات آنان در راه پیروزی انقلاب اسلامی، به دیدگاه‌ها و نظرات آنها درباره مسایل مختلف استان گوش سپرد و تاکید کرد که از این نظرات در حل مشکلات استان استفاده خواهیم کرد.

 دکتر اسماعیل جبارزاده در این دیدار که چهارشنبه شب در استانداری برگزار شد، دهه فجر را یادآور مبارزات مردم ایران و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دانست و گفت: خدا را شاکرم که در چنین ایامی توفیق یافتم در خدمت دلسوزان و مبارزان این انقلاب باشم.
وی با بیان این که امروز به برکت انقلاب اسلامی، مردم بر کشور حاکم هستند و تمام نهادها برای خدمت به مردم فعالیت می‌کنند، افزود: نظام جمهوری اسلامی بر پایه انقلاب و تلاش مردم به دست آمده و ما باید حافظ زحمات و تلاش‌های مردم و خون پاک شهدا باشیم.
جبارزاده افزود: البته این مسوولیت سنگین و خطیری است که اگر عنایت الهی و دعای مبارزان و دلسوزان انقلاب و خانواده‌های شهدا نباشد موفقیت در این مسوولیت امکان‌پذیر نیست.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقایسه وضعیت قبل و بعد از انقلاب در استان، گفت: انقلاب اسلامی کارهای زیادی کرده و دستاوردهای بی‌شماری داشته، اما اگر به صورت علمی و آماری این دستاوردها را بیان کنیم می‌توانیم نقاط ضعف خود را شناسایی کرده و قدم‌های بهتری برای تقویت آنها برداریم.
وی با اشاره به این که مبارزان انقلاب اسلامی محل رجوع مردم هستند و نظرات آنها به نوعی همان نظرات مردم است، افزود: باید هدف ما روز به روز خدمت بهتر و بیشتر به مردم و تامین رفاه و آسایش آنان باشد و در این راستا به کمک شما نیاز داریم.
جبارزاده با تاکید بر این که با تمام توان مصمم به مبارزه با فساد اداری هستیم، افزود: الکترونیکی کردن خدمات و کاهش مراجعات مردم به دستگاه‌ها از جمله اقداماتی است که در این راستا به دنبال آن هستیم، اما هنوز هم انگیزه‌هایی برای فساد در سیستم اداری وجود دارد.
وی افزود: معقتدم که امروز حل بسیاری از مشکلات سیستم اداری و ناهنجاری‌های اجتماعی، در گرو تقویت باورهای قلبی و دینی مردم و کارکنان دستگاه‌هاست که باید در این خصوص کارهای بیشتری صورت گیرد.
جبارزاده همچنین با اشاره به این که در بحث مبارزه با اعتیاد قدم‌های خوبی در استان برداشته شده، افزود: در سایه تلاش نیروهای امنیتی و نظامی، آذربایجان شرقی برای تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر ناامن شده و برای جمع‌آوری و نگهداری معتادان متجاهر نیز مرکز ماده ۱۶ در حال ساخت است که امیدواریم تا پایان سال کار ساخت آن به پایان برسد.
وی خاطرنشان کرد: در سایه هماهنگی نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و نظامی، امروز آذربایجان شرقی جزو استان‌های امن کشور است، اما ما برای امنیت حد کافی قایل نیستیم و هر چه در این زمینه کار کنیم جا دارد.
جبارزاده همچنین بر جمع‌آوری خاطرات مبارزان انقلاب اسلامی و چاپ آنها به عنوان سند مبارزات انقلاب تاکید کرد.
استاندار آذربایجان شرقی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی و آرزوی سلامتی برای رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: اگر امروز امام در جمع ما نیست تمام خصوصیات ایشان اعم از مسایل مدیریتی و رهبری را عینا در وجود این بزرگوار می بینیم و وجود پاک ایشان یک نعمت برای مردم ماست که باید شکرگزار آن باشیم.
پیش از سخنان استاندار آذربایجان شرقی نیز شرکت‌کنندگان در این دیدار نظرات و دیدگاه‌های خود را در خصوص مسایل مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان بیان کردند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.