کد خبر : 2127
تاریخ انتشار : جمعه 17 بهمن 1393 - 19:12

بازیکنان تراکتورسازی به هشدارهای رسول توجه نکردند

بازیکنان تراکتورسازی به هشدارهای رسول توجه نکردند

 بازیکنان تراکتورسازی به هشدارهای رسول توجه نکردند/با پیدا کردن مسیر قهرمانی باز هم مدعی می‌شویم

 

 حسین خطیبی امشب در نشست بعد از بازی تیم تراکتورسازی برابر پدیده اظهار داشت: در ابتدا بابت شکست از تیم پدیده از هواداران تیم عذرخواهی کرده و باخت برابر پدیده را فراموش کرده و مسیر قهرمانی را  دوباره خواهیم یافت.
وی ادامه داد: تیم پدیده تیم خوب و دونده‌ای است و در این بازی نیز ابتدا با یک گل از تیم ما پیش افتاد، تلاش بازیکنان تیم تراکتورسازی به گل تساوی منجر شد، اما این گل کمکی به تیم ما نکرد.
خطیبی تصریح کرد: گل دوم ساختار تیم ما را از لحاظ روحی روانی به هم زد و تغییرات تاکتیکی و عوض کردن سیستم بازی به ۲-۴-۴ نتیجه لازم را نداشته و در تبریز مغلوب پدیده شدیم.
وی تأکید کرد: بازیکنان تیم تراکتورسازی هشدارهای لازم رسول خطیبی را توجه نکرده و فکر می کردند بازی در تبریز و حضور تماشاگران می تواند متضمن پیروزی این تیم باشد، اما در نهایت بازی خوبی از تیم تراکتورسازی ندیده و با وجود داشتن فرصت هایی برای گل تساوی نتیجه بازی را واگذار کردیم.
مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تشریح کرد: ما بازی را بد آغاز کرده و گل بدی هم دریافت کردیم و امروز روز تراکتورسازی نبود و بازیکنان نشاط و شادابی بازی‌های قبلی را ‌نداشتند.
بازیکن سابق تیم تراکتورسازی و تیم ملی ایران در مورد اظهارات عضو هیئت‌مدیره تیم تراکتورسازی گفت: ما کار خودمان را می‌کنیم و توجهی به این مسائل نداریم، اما قطعاً این مصاحبه روی تیم اثر می‌گذارد.
مربی تراکتورسازی در مورد اینکه در ۸ بازی ۵ امتیاز گرفته است، بیان  کرد: هیئت‌مدیره نیز همین اشتباه را کرد و ما در ۸ بازی گذشته ۱۱ امتیاز گرفته بودیم و با شکست امروز در ۹ بازی ۱۱ امتیاز گرفته ایم  و باید آمار دقیق ارائه شود.
وی در مورد اشتباهات آندوی گفت: این بازیکنان تازه به تیم تراکتورسازی پیوسته‌اند و زمان می‌برد تا در ترکیب تیم تراکتورسازی جا افتند، اندوی در بازی امروز تمرکز لازم را نداشت و بعد از دریافت دو گل تعویض کردیم و امیدواریم در بازی‌های آتی تیم بتواند انتظارات را برآورده سازد.
خطیبی در همین مورد اضافه کرد: دوندگی ی امان هافبک های پدیده میانه میدان را از تراکتورسازی گرفته بود و خط هافبک ما را از کار انداخته بودند و نتوانستیم در این بازی موقعیت‌سازی لازم را کنیم.
در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبری در خانه مغلوب تیم پدیده شده و تا رده پنجم جدول پایین آمد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.