کد خبر : 2132
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1393 - 19:18

یکشنبه با حضور تماشاگران ماشین‌سازی راه صعود هموار می‌شود

یکشنبه با حضور تماشاگران ماشین‌سازی راه صعود هموار می‌شود

 مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: ماشین‌سازی از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال کشور بوده و قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان است.

عیسی اکبرزاده  اظهار داشت: در هفته‌های اخیر تیم ماشین‌سازی تبریز با کسب نتایج مطلوب تا رده سوم جدول رده‌بندی صعود کرده و در صورت تداوم این حرکت این تیم به دور بعدی این رقابت‌ها صعود می‌کند.
وی گفت: فردا یکشنبه تیم ماشین‌سازی در یک بازی حساس میزبان تیم هامون زاهدان است و این بازی برابر ماشین‌سازی بسیار حیاتی است و تنها کسب سه امتیاز ماشین‌سازی را در کورس صعود قرار می‌دهد.
اکبرزاده تاکید کرد: امیدوارم در بازی با نماینده استان سیستان و بلوچستان شاهد حضور مسئولان وزش استان و طرفداران ماشین‌سازی در ورزشگاه بوده تا تیم ماشین‌سازی با روحیه مضاعف به مصاف حریف خود رود.
مدیر عامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز تصریح کرد: بازیکنان تیم ماشین‌سازی بعد از پیروزی برابر شاهین کیش از روحیه خوبی برخوردار بوده و برای پیروزی در دو بازی باقیمانده هم قسم شده‌اند.
وی به موفقیت‌های ماشین‌سازی در چند هفته اخیر اشاره کرد و گفت: توانستیم با حمایت شهرداری تبریز و شورای اسلامی کلانشهر تبریز هویت این تیم پرسابقه را بازگردانیم.
اکبرزاده از مسیر سخت طی شده سخن گفته و تصریح کرد: در یک هفته مانده به آغاز رقابت‌ها و تنها با ۷۰۰ میلیون تومان حرکت ماشین‌سازی آغاز شد در حالی که حریف‌های ما دو سه میلیارد هزینه کرده بود، اما با مساعدت شهرداری و اعضای شورای اسلامی  قرار است بودجه تیم ماشین سازی افزایش یابد و جا دارد از این عزیزان تشکر کنم.
وی گفت: جذب نفرات جدید بر قدرت تیم ماشین‌سازی افزوده و امیدواریم در بازی فردا در حضور هواداران وفادار خود شاهد پیروزی و کسب سه امتیاز بازی باشیم.
اکبرزاده از پرداخت ۳۵ درصد از قرارداد بازیکنان ماشین‌سازی در چند روز گذشته خبر داد و تاکید کرد: میزان پرداختی بازیکنان ۷۰ درصد از کل قرارداد است که این مسئله نشان دهنده عمل کردن باشگاه به تعهدات و قرادادهای خود است.
تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در پایان هفته شانزدهم لیگ دسته دوم با ۲۳ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.