کد خبر : 2138
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 بهمن 1393 - 8:45

جبارزاده: پراید را خودرو نمی‌دانم/ با تولید پراید در آذربایجان‌شرقی مخالفم

جبارزاده: پراید را خودرو نمی‌دانم/ با تولید پراید در آذربایجان‌شرقی مخالفم

استاندار آذربایجان شرقی گفت: پراید را خودرو نمی‌دانم و بر همین اساس با تولید پراید در آذربایجان‌شرقی موافق نیستم و به دنبال برندهای برتر خودروساز در استان هستم.

اسماعیل جبارزاده صبح امروز در دیدار با والی گنجه بر توسعه روابط اقتصادی و فرهنگی میان آذربایجان‌شرقی و گنجه تاکید کرد.
وی با اشاره به مشترکات فرهنگی و مذهبی میان ایران و جمهوری آذربایجان اظهار کرد: در مسائل فرهنگی، باورها و عقاید دو ملت اشتراکات فراوانی دارند و جدا از هم نیستند.
استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به قابلیت‌های صنعتی و اقتصادی بخش خصوصی یادآور شد: بخش خصوصی در زمینه‌های مختلف دارای قابلیت‌های بسیاری است که می‌تواند ایفای نقش کند.
جبارزاده تصریح کرد: در زمینه سیمان و فولاد تبریز و آذربایجان قابلیت‌های خوبی دارد و بخش اعظم سیمان و فولاد کشور است.
وی با اشاره به توسعه سیاست خارجی در دولت تدبیر و امید گفت: اراده خوبی برای توسعه همکاری میان دو ملت ایران و آذربایجان در بین مسئولان ارشد دو کشور وجود دارد و در همین زمینه ما نیز همکاری‌ها را افزایش می‌دهیم.
استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به تاریخ و تمدن تبریز بیان کرد: با وجود زلزله‌های فراوان در تبریز و نابودی آثار فرهنگی و تاریخی این شهر دارای سبقه فرهنگی و علمی طولانی بوده و دومین دانشگاه بزرگ کشور در تبریز تاسیس شده است.
جبارزاده تصریح کرد: در خود تبریز ۱۴ دانشگاه وجود دارد و مراکز تحقیقاتی فراوانی در این شهر وجود دارد و صنایع بزرگی مانند تراکتورسازی در این شهر وجود دارد.
وی با بیان اینکه در زمینه توسعه صنایع مادر و بزرگ در تبریز برنامه‌ریزی و همت خاصی داریم، تاکید کرد: بخش خصوصی آماده سرمایه‌گذاری برای صنایع مختلف از جمله خودروسازی است و یکی از این کارخانه‌های خودروسازی پراید است که بنده چون پراید را خودرو نمی‌دانم و خواهان تولید خودرو با برند برتر هستم با تولید پراید در این شهر موافق نیستم.
جبارزاده افزود: در زمینه صنایع غذایی کارخانه‌های بزرگی در تبریز وجود دارد که در نوع خود در کشور بی‌نظیر هستند و صنایع دستی خاصی نیز مانند فرش در این شهر تولید می‌شوند.
وی با اشاره به ضرورت رفت و آمد میان دو شهر تبریز و گنجه تاکید کرد: در صورت نزدیکی قلوب رفت و آمدها نیز سهل می‌شود و امکان راه‌اندازی خطوط هوایی میان دو منطقه وجود دارد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.