کد خبر : 2171
تاریخ انتشار : جمعه 24 بهمن 1393 - 19:14

رحیم زاده: اولیویرا فقط تماشاگر بودند

رحیم زاده: اولیویرا فقط تماشاگر بودند

 قادر رحیم زاده سرمربی موقت تراکتورسازان که احتمالا اولین و آخرین سکانداری این تیم را برابر صبا در قم با موفقیت پشت سر گذاشت، درباره شرایط تیم، حضور تونی و برد تراکتورسازان بعد از مدت ها ناکامی چنین گفت.

  رحیم زاده با چهره ای باز و بشاش در قم چنین گفت: یکسری کمبودها در دفاعمان داشتیم هم ازجهت نفرات هم زمان دفع حملات، گل هایی خوردیم که اشکال از مرکز خط دفاعی بود، حریف مربی فهیمی دارد و بازی برابر این تیم واقعا سخت بود. هنوز چیزی درباره حضور تونی معلوم نیست ایشان به عنوان تماشاگر اینجا بودند، تصمیم هیات مدیره این است که بهترین اتفاق رخ بدهد و تیم از صدرجدول فاصله نگیرد. با این حال هنوز قطعی نشده است که سرمربی آقای اولیویرا باشد یا نباشد.

 سرمربی موفق تراکتورسازان در بازی مقابل صبای قم ادامه داد: این برد را مدیون بچه های تیم هستیم در این فاصله کارهای تاکتیکی را انجام دادیم، از بچه ها تشکر می‌ کنیم. ضمن آنکه در پاسخ به عملکرد داور باید بگویم که تیم داوری روال کار خودش را دارد در هر بازی اتفاقاتی در زمینه داوری رخ می‌ دهد. پنالتی کاملا صحیح بود کارشناس داوری بهتر می‌ تواند نظر بدهد اما من در حد و حدود یک مربی می‌ توانم بگویم که پنالتی صحیح بود.

 او با تاکید مجدد درباره حضور اولیویرا می‌گوید: باز هم در مورد آقای تونی بگویم که تا هیات مدیره و مدیرعامل اعلام نکرده باشند که مربی کیست سرمربی تیم شناخته نخواهد شد.

 

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.