کد خبر : 2179
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 بهمن 1393 - 7:25

تصادف و فوت یک شهروند و کار عجیب عده ای که دور از انسانیت بود!

تصادف و فوت یک شهروند و کار عجیب عده ای که دور از انسانیت بود!

آی نیوز: زن ۴۵ ساله‌ای دقایقی پیش مابین چرخ جلوی اتوبوس و سلیندر اتوبوس جان خودد را از دست داد.

فارس نوشت :صبح امروز زن ۴۵ ساله‌ای به دلیل گیر کردن چادرش در چرخ جلوی اتوبوس و کشیده شدنش به زیر خودروی مذکور جان خود را از دست داد.
مدیرعامل آتش نشانی  در تبریز ضمن تائید حادثه یاد شده اظهار داشت: این خانم مابین سیلندر و چرخ‌های اتوبوس گیر کرده بود که با تلاش ماموران آتش نشانی از فضای یاد شده خارج و تحویل اورژانس داده شد.
وی افزود: این حادثه در اول خیابان ارک جدید اتفاق افتاده و ماموران آتش‌نشانی برای درآوردن این خانم مجبور شدند با جرثقیل چرخ جلوی اتوبوس را باز کرده و وی را خارج کنند.
مسئول روابط عمومی اورژانس آذربایجان‌شرقی  گفت: متاسفانه در این حادثه زن ۴۵ ساله در جا فوت کرده است.
حبیب حسینقلی‌زاده افزود: ۱۵ دقیقه زمان برای خارج کردن متوفا از بین سیلندر و چرخ‌ها زمان صرف شده و به دلیل شدت جراحات وارده این حادثه دیده دچار مرگ شده است.
وی شکستگی لکن، خونریزی شدید داخلی، شکستگی سر و آسیب شدید به مغز، شکستگی پا و … را از دلایل فوت مصدوم اعلام کرد و از هموطنان به خصوص بانوان خواست در استفاده از وسایل نقلیه دقت و احتیاط را مورد توجه قرار دهند.
این اتوبوس مربوط به شرکت واحد تبریز و در خط ترمینال مشروطه کار می‌کرد که این حادثه در اول خیابان ارک جدید اتفاق افتاد.
گزارش فارس حاکی است، در حاشیه این حادثه که صبح امروز در سه راه طالقانی اتفاق افتاد متاسفانه تصاویر و صحنه‌هایی به چشم می‌خورد که حکایت از آن داشت که انسانیت و توجه به درد همنوع را به بوته فراموشی سپرده‌ایم و حالا شبکه‌های اجتماعی و پر کردن پست‌هایمان در این صفحات برایمان از هر چیزی حتی جان انسان‌ها مهم‌تر شده است.
مطمئنا دیدن این صحنه که همه رهگذران از پیر و جوان،‌ زن و مرد، کوچک و بزرگ و همه و همه یک دستگاه موبایل به دست گرفته‌اند و از صحنه زجر کشیدن و از جان دادن انسانی فیلمبرداری می‌کنند که مادر یک خانواده و خواهر برداری است سخت‌تر و دردناک‌تر از خود حادثه است چرا که خاطرت آزرده می‌شود که به کجا چنین شتابان؟
امروز در این حادثه افراد برای فیلمبرداری و نگاه کردن به این حادثه به حدی تجمع کرده بودند که مانع نجات و کار امدادگران آتش‌نشانی شده بود و امدادگران در چندین نوبت افراد را به عقب رانده تا به کار خود ادامه دهند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.