کد خبر : 2192
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1393 - 5:08

رسول خطیبی: از تونی حمایت کنند، هوادار تراکتور خواهم بود

رسول خطیبی: از تونی حمایت کنند، هوادار تراکتور خواهم بود

سرمربی سابق تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: از این پس به عنوان یک هوادار در کنار تیم محبوب خود خواهم بود و از آن حمایت خواهم کرد.

رسول خطیبی، از هواداران و بازیکنان تراکتورسازی خواست از سرمربی جدید تیم حمایت کامل کنند و با صبر و شکیبایی راه را برای موفقیت های روزافزون تیم محبوب تراکتور فراهم کنند.
وی ادامه داد: بی شک موفقیت تیم از هر چیزی مهم تر است و بنده هم از این به بعد و از روی سکوها و در کنار هواداران از تیم بزرگ تراکتور حمایت خواهم کرد.
خطیبی اضافه کرد: تیم تراکتورسازی امروز بیش از گذشته به حمایت هواداران نیاز دارد و امیدوارم که تیم محبوب شهرم بتواند در لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا موفق و سربلند باشد.
وی، با آرزوی موفقیت برای تیم تراکتورسازی در ادامه لیگ برتر و لیگ آسیا، اظهار کرد: برای هیات مدیره باشگاه و بازیکنان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که بتوانند در ادامه راه موفق باشند.
خطیبی با اشاره به اینکه پس از برکناری ام وظیفه داشتم تا برخی از مسائل را بازگو کنم تا اذهان عمومی و هواداران فهیم و متعصب تراکتورسازی در جریان اتفاقات روی داده قرار بگیرند، گفت: اکثر کارشناسان و فوتبالی های ایران در خصوص عملکرد فنی بنده اظهار نظر کرده و کارنامه مرا خوب ارزیابی کرده اند که این نشانگر تلاش مجموعه عوامل باشگاه در کسب موفقیت است.
خطیبی افزود: عمده ناراحتی من از ابتر ماندن برنامه سه ساله ای بود که به باشگاه ارائه داده بودم، چون خیلی دوست داشتم تا با اجرایی شدن این برنامه مدون که با کار کارشناسی چند ماهه تنظیم شده بود، شاهد اوج گیری دوباره فوتبال آذربایجان در سطح کشور باشیم.
رسول خطیبی به عنوان مربی جوان و بومی از ابتدای فصل چهاردهم رهبری تراکتورسازی را بر عهده گرفت و در نیم فصل قهرمان شد، اما ۱۹ بهمن ماه جاری از سوی هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز کنار گذاشته شد.
تونی الیویرا مربی ۶۹ ساله پرتغالی جانشین خطیبی شده است.
 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.