کد خبر : 2208
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 بهمن 1393 - 5:29

جنگ گسترش با استقلال، برای خود و برای تراکتور

جنگ گسترش با استقلال، برای خود و برای تراکتور

روز جمعه روز حساسی برای فوتبال تبریز است. مصاف آبی های تهران با آبی های تبریز

روز جمعه آبی پوشان گسترش فولاد در برابر استقلال تهران صف آرایی می کنند تا با چنگ و دندان نگذارند استقلال امتیازی از تبریز بگیرد.

همه می دانند که گسترش فولاد وضعیت خوبی ندارد. شوک های نیم فصل و تغییر و تحولات این تیم تاکنون منجر به نتیجه مثبتی برای این تیم تازه به دوران رسیده نشده است.

اما بازی این تیم در برابر استقلال شرایط متفاوتی دارد. حالا استقلال رقیب تراکتور برای قهرمانی در شهر تراکتور با تیم همشهری تراکتور مصاف دارد.

شاگردان کمالوند هم برای فرار از سقوط به دسته یک و هم برای کمک به تیم تراکتور باید این بازی را ببرند. آنها مجبورند انتحاری بازی کنند.

کمالوند و تیمش در حال حاضر چیزی برای از دست دادن ندارد و نباید با محافظه کاری تاکتیکی زمینه را برای تحمیل استراتژی قلعه نوعی بر بازی را فراهم آورند.

علی رغم نتایج نه چندان خوب گسترش در هفته های اخیر باید متذکر شویم که گسترش توان بردن استقلال را دارد ولی چیزی به نام انگیزه و اعتماد به نفش باید در بازیکنان گسترش تقویت شود.

استقلال نباید روز جمعه تبریز را با امتیاز ترک کند. در غیر اینصورت گسترش یک قدم دیگر به لیگ یک نزدیک تر خواهد شد و کار تراکتور برای قهرمانی هم البته سخت تر.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناظر چهارشنبه , ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۸:۴۷

برای بازی گسترش واستفراغ همه بیایند چون اگرگسترش برنده شود درقهرمانی تراختور تاثیر زیادی دارد ضمنا دیداری با مافیا هم داشته باشیم