کد خبر : 2211
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 بهمن 1393 - 8:14

مشکل فاضلاب شهر تبریز برطرف می‌شود

مشکل فاضلاب شهر تبریز برطرف می‌شود

 معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که شایسته نیست ۴۵ درصد از شهر تبریز سیستم فاضلاب نداشته باشد، گفت: تلاش می‌کنیم تا ۳ سال آینده مشکل فاضلاب شهر تبریز برطرف شود.

محمدصادق  پورمهدی روز سه‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی، بر توسعه فعالیت‌های این شرکت تاکید کرد و اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب شهری دارای اهمیت خاصی است و با توجه به اینکه ۷۰ درصد جمعیت ما شهری است، تامین آب شرب سالم برای شهروندان بسیار مهم است.
وی تاکید کرد: از طرف دیگر نیز پساب این جمعیت ۷۰ درصدی نیز باید جمع آوری و هدایت شود تا مشکلات بهداشتی به وجود نیاید.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی مشکل فاضلاب در کل استان را جدی دانست و گفت: بخش عمده‌ای از درآمد این شرکت از طرف فروش آب و تحویل سیستم فاضلاب است و بنابراین می‌توان کارهای زیادی را انجام داد.
وی همراهی شهرداری تبریز را در توسعه شبکه فاضلاب ستودنی دانست و گفت: با شهرداری تبریز و شهرداری‌های دیگر استان توافق کرده‌ایم که در قبال حفاری سیستم فاضلاب شهرداری هزینه حفاری دریافت نکند.
پورمهدی افزود: در دولت فعلی هر چند با کمبود بودجه مواجه هستیم اما باید از منابع مردمی استفاده هنرمندانه‌ای بکنیم.
وی وفاق و همدلی میان دستگاه‌های مختلف استان را خواستار شد و گفت: در کنار بخشی نگری و تامین منافع شرکت، باید مانند یک خانواده به سمت توسعه حرکت کنیم.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: شرکت تخصصی آب و فاضلاب استان در مسکن مهر استان نیز عملکرد خوبی داشته است و باید وظیفه تخصصی را به صورت عالی ادامه بدهیم.
در این آیین محمد ایمانلو به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی معرفی و از خدمات رضا پوررجب در این سمت قدردانی شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.