کد خبر : 2218
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 بهمن 1393 - 7:44

شهرداری تبریز مدافع عنوان قهرمانی را به زانو درآورد

شهرداری تبریز مدافع عنوان قهرمانی را به زانو درآورد

مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال
گام بلند شاگردان بناکار در ورامین

در یکی از دیدارهای مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال تیم شهرداری تبریز در ورامین دست به کار بزرگی زد و مدافع عنوان قهرمانی را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد.

دور رفت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال با برگزاری ۴ دیدار همزمان از ساعت ۱۷ آغاز شد که در یکی از این دیدارها تیم شهرداری تبریز در خانه مدافع عنوان قهرمانی به میدان رفت و موفق شد میزبان قدرتمند خود را با نتیجه ۳ بر یک مغلوب کند.
این دیدار در سالن ۱۰۰۰ نفری شهید گل عباسی برگزار شد و شهرداری توانست به ترتیب در گیم‌های اول، سوم و چهارم با نتایج (۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۲) برابر متین به برتری برسد و تنها ست دوم را با امتیاز نزدیک ۳۰ بر ۲۸ به میزبان خود واگذار کرد.
شاگردان عادل بناکار با این پیروزی گام بلندی برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی این مسابقات برداشتند و بدین ترتیب در تبریز و در مقابل تماشاگران خودی کار راحت تری را نسبت به مدافع عنوان قهرمانی در پیش خواهند داشت.
شهرداری که در مرحله گروهی علی سجادی بازیکن تاثیرگذار خود را از دست داده بود در این دیدار از حسین ولایی بازیکن جوان و بومی خود استفاده کرد و عملکرد خیره کننده این بازیکن نیز موجب شد تا جای خالی سجادی در تیم احساس نشود.
همچنین این دیدار با توجه به حضور ملی پوشانی چون امیر غفور، حمزه ذرینی و … می‌توانست مورد توجه کواچ سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان قرار بگیرد ولی این مربی ترجیه داد تا به ارومیه سفر کرده و دیدار شهرداری ارومیه و بازرگانی جواهری گنبد را مشاهده کند.

حواشی این دیدار را در ادامه می‌خوانید:
* هواداران متین ساعتی پیش از آغاز این دیدار در سالن برگزاری این مسابقه حضور یافته و ظرفیت سالن را پر کردند.
* بازی درخشان شهرداری تبریز به مذاق هواداران ورامینی خوش نیامده و با فحاشی و همچنین پرتاب سنگ از سوی آن‌ها در برخی از صحنه‌ها همراه شد که این موضوع موجب شد تا ناظر بازی چندین بار بازی را متوقف کند.
* یگان ویژه حاضر در محل برگزاری این دیدار پس از پایان مسابقه، کاروان تیم شهرداری تبریز را تا ورودی شهر ورامین اسکورت کردند.
گفتنی است دیدار برگشت دو تیم چهارشنبه هفته آینده (۶ اسفند ماه) در تبریز برگزار خواهد شد و شهرداری در صورت پیروزی به جمع ۴ تیم برتر این رقابت‌ها راه خواهد یافت.
شایان ذکر است در سایر دیدارهای امروز، شهرداری ارومیه در سالن غدیر ارومیه موفق شد مهمانش بازرگانی جواهری گنبد را در ۳ گیم متوالی شکست دهد، پیکان در خانه والیبال تهران به سختی و با نتیجه ۳ بر ۲ از سد وزارت دفاع گذشت و میزان خراسان نیز در مشهد با همین نتیجه نوین کشاورز تهران را مغلوب کرد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.