کد خبر : 22265
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اسفند 1397 - 8:36

جشن های نوروزی و آلاچیق عشایری در باغمیشه

جشن های نوروزی و آلاچیق عشایری در باغمیشه

شهردار منطقه پنج تبریز  در بازدید از اقدامات نوروزی دستوارات لازم را جهت رفع نیازهای موجود نمازخانه ها، کمپ گردشگری، پارکها و سرویس‌های بهداشتی صادر کرد.

برگزاری جشن های نوروزی و برپایی آلاچیق عشایری در پارک توان باغمیشه

شهردار منطقه پنج تبریز  در بازدید از اقدامات نوروزی دستوارات لازم را جهت رفع نیازهای موجود نمازخانه ها، کمپ گردشگری، پارکها و سرویس‌های بهداشتی صادر کرد.

به گزارش آی نیوز به نقل از امور ارتباطات شهرداری منطقه پنج تبریز، در این بازدید پنج ساعته میر علی اصغر نساج با قدر دانی از عملکرد معاونین خدماتی و عمرانی در زمینه استقبال از فصل بهار گفت: معاونت‌های خدماتی و عمرانی در فصل بهار علاوه بر افتتاح تقاطع غیر همسطح حضرت ولی عصر (عج)، با تمام قوا با رفع کمبودها باید به بهترین شکل از گردشگران و مسافرین نوروزی استقبال خواهند کرد.

شهردار منطقه پنج تبریز افزود : مهمترین ورودی تبریز در حوزه استحفاظی شهرداری منطقه پنج واقع شده که به همین سبب باید اقدامات ویژه‌ای برای استقبال از مسافران و عبور و مرور شهروندان انجام گردد.

وی همچنین با اشاره به مصادف شدن نوروز با ماه رجب افزود: امسال برای اولین بار در شهر تبریز جشن بزرگ استقبال از تحویل سال نو در پارک توان باغمیشه برگزار می شود. در همین راستا از ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین در پارک توان باغمیشه به غیر از ایام شهادت حضرت زینب (س) و شهادت امام موسی کاظم (ع) جشن های با شکوهی برگزار خواهد شد.

نساج خاطرنشان کرد: در این پارک با برپایی آلاچیق زندگی عشایر آذربایجان در معرض دید شهروندان قرار می گیرد که این نمایشگاه از ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین در پارک توان باغمیشه برپا می شود.

وی همچنین به اهمیت نظافت و استاندارد بودن نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی اشاره کرد و گفت: سرویس های بهداشتی و نمازخانه‌ها باید به بهترین شکل رضایت مسافرین و شهروندان را جلب کنند.

طی این بازدید نساج به پاس قدر دانی از حس وظفیه شناسی کارگر فضای سبز در رسیدگی به وضعیت نمازخانه و سرویس بهداشتی پارک میدان بسیج از وی قدر دانی کرد و همچنین مقرر شد حداکثر تا ۲۷ اسفند ماه سطح حوزه جهت استقبال از عید نوروز در آمادگی کامل قرار گیرد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.