کد خبر : 2237
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اسفند 1393 - 8:25

تعویق برگزاری همایش ملی بزرگداشت یکصدمین سال درگذشت ستارخان

تعویق برگزاری همایش ملی بزرگداشت یکصدمین سال درگذشت ستارخان

آی نیوز: به دلیل شرایط نامساعد جوی در تبریز و عدم امکان حضور اساتید و صاحبان مقالات، برگزاری همایش ملی بزرگداشت یکصدمین سال درگذشت ستارخان به زمان دیگر موکول شد.

 

به گزارش آی نیوزبه نقل از خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، همایش ملی بزرگداشت یکصدمین سال درگذشت ستارخان با محوریت مجاهدان تبریز که قرار بود سوم اسفندماه در تبریز برگزار شود به علت شرایط نامساعد جوی و عدم حضور اساتید و صاحبان مقالات و سایر میهمانان مدعو به زمان دیگری موکول شد.
در این زمینه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و انجمن ایرانی تاریخ شعبه تبریز با کمال عذرخواهی از محضر اساتید و علاقمندان، اعلام می‌دارد که انشاء‌الله تاریخ جدید همایش مجددا برنامه‌ریزی و به اطلاع خواهد رسید.
بر اساس هماهنگی صورت گرفته قرار بود این همایش با پیام آقای جنتی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و حضور آقای دکتر نوش‌آبادی معاون پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آقای دکتر جبارزاده استاندار آذربایجان‌ شرقی و اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور و استان در سوم اسفند در تبریز برگزار شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.