کد خبر : 226
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 مرداد 1392 - 11:02

آغاز احداث پارک مینیاتوری در منطقه آزاد ارس

آغاز احداث پارک مینیاتوری در منطقه آزاد ارس

سرپرست معاونت گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی منطقه آزاد ارس از آغاز عملیات اجرایی احداث پارک مینیاتوری در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع در منطقه آزاد ارس خبر داد.به گزارش روابط عمومی و بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس عادل نجف زاده با اعلام این خبر افزود: این پارک با سرمایه گذاری

سرپرست معاونت گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی منطقه آزاد ارس از آغاز عملیات اجرایی احداث پارک مینیاتوری در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع در منطقه آزاد ارس خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس عادل نجف زاده با اعلام این خبر افزود: این پارک با سرمایه گذاری ۱۲ میلیارد ریالی بخش خصوصی در محدوده سایت توریسم منطقه آزاد ارس احداث  می شود.

نجف زاده افزود: در پارک مینیاتوری ماکت و المان های مهم ملی ، مذهبی نصب و نقاشی های سه بعدی و دیگر آثار در فضای پارک طراحی و اجراء خواهد شد.

وی افزود: پیش بینی می شود به جهت استقرار این مجموعه در یکی از مسیر های پر تردد گردشگری منطقه آزاد ارس، مورد استقبال و توجه ویژه گردشگران قرار بگیرد.

عادل نجف زاده با اشاره به پتانسیل های گردشگری موجود در منطقه آزاد ارس از احداث پروژه های مختلف گردشگری در محدوده منطقه آزاد ارس خبر داد و گفت: ۲۳ پروژه تفریحی، پذیرایی، اقامتی و ویلایی در حال انجام عملیات احداث می باشند.

اضفه می شود چندی پیش عملیات اجرایی پنج مجتمع اقامتی در قالب سه هتل آپارتمان و دو هتل آغاز شد که در کمتر از ۱۸ ماه به بهره برداری خواهند رسید.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.