کد خبر : 22732
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 - 8:55

تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان به پالایشگاه تبریز اهدا شد

تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان به پالایشگاه تبریز اهدا شد

ابولفضل غالب مدیر بازرگانی شرکت پالایش نفت تبریز اظهار داشت: با تلاش مدیران و کارکنان زحمتکش و در راستای تحقق آرمان و استراتژی های بلندمدت پالایشگاه تبریز موفق شدتندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان را دریافت نماید.

به گزارش روابط عمومی پالایشگاه تبریز، ابولفضل غالب روز دوشنبه در حاشیه همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان افزود: از بین بیش از ۱۵۰ واحد متقاضی، ۴۹ واحد به عنوان واحد نمونه از سوی کمیته فنی انتخاب شدند که پالایشگاه تبریز موفق به کسب تندیس این همایش شد.
وی گفت: وجود پروانه ساخت و پروانه کاربرد علامت استاندارد محصولات، قیمت متناسب و کیفیت بالای محصول، فعالیت های منظم عرضه و فروش، برآورده سازی نیازمندی ها و قوانین ملی و بین المللی و اطلاع ‌رسانی مناسب درباره مشخصه های کیفی و قیمت محصولات، داشتن نظام افزایش میزان رضایت و رسیدگی  به شکایات و نظرات مصرف‌کنندگان و نداشتن تخلف اقتصادی اثبات شده در مراجع ذیصلاح از جمله شاخص های انتخاب واحدهای نمونه و شرایط کسب گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان استان است.
مدیر بازرگانی شرکت پالایش نفت تبریز افزود: پالایشگاه تبریز با کسب گواهینامه ها و استانداردهای روز جهانی، توانسته است با تنوع بخشی محصولات خود تا ۴۶ نوع، ارتقای کیفیت و ارزش افزوده محصولات و آماده نمودن آن ها جهت ورود به بازارهای جهانی گامی بزرگ در تحقق استراتژی های خود به خصوص در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی؛ حفاظت از محیط زیست، مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کنندگان بردارد.
وی در خاتمه اظهار داشت: این پالایشگاه دارای گواهینامه های سیستمهای مدیریتی از جمله ISO9001, ISO14001, OHSAS18001, ISO50001، HSE MS , IMS و همچنین گواهینامه استانداردهای محصولات می باشد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.