کد خبر : 2279
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 - 7:08

فراخوان سازمان لیگ فوتبال برای لیگ پانزدهم

فراخوان سازمان لیگ فوتبال برای لیگ پانزدهم

 

 

 

 سازمان لیگ فوتبال ایران با تشکیل کارگروه ویژه قصد دارد نسبت به اجرای برنامه لیگ پانزدهم اقدام کند و بر همین اساس طی فراخوانی از صاحب‌نظران خواسته پیشنهادات خود را اعلام کنند.

 

سایت سازمان لیگ برتر نوشت: سازمان لیگ فوتبال ایران در استقبال از مبحث خطیر «اقتصادمقاومتی» در نظر دارد با تشکیل کارگروه ویژه و با استفاده از نقطه نظرات صاحب نظران و دست اندرکاران، نسبت به طراحی سیاست و اتخاذ تدبیر برای لیگ پانزدهم (۹۵-۹۴) اقدام کند.

 

پیش‌بینی می‌شود در این دوره اقتصادی به موازات کاهش وابستگی کشور به نفت، رویکرد کسب درآمد دولت از منابع داخلی از جمله مالیات افزایش یابد و تمرکز بیشتری در مدیریت اقتصاد ملی به وجود آید. این انقباض به شکل طبیعی در ارکان مدیریت اجرایی کشور اثرگذار بوده و متعاقب آن فضای مدیریت فوتبال ملی را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.

 

از این رو سازمان لیگ فوتبال ایران با تاکید بر” حفظ روند رو به رشد اقتصاد فوتبال و توجه توامان به اصلاح آسیب‌های مرتبط” می‌کوشد تا مدیریت برگزاری و اجرای لیگ را برای دوره جدید اقتصادی بازتعریف و «بسته سیاستی» متناسب آن را ارائه کند. بدیهی است مشارکت و هم افزایی فکری کلیه فعالان و علاقمندان به فوتبال ملی در ارتقا و غنای تدابیر و سیاست‌ها، تعیین کننده و اثربخش خواهد بود. این سازمان همچنین پیش بینی کرده پس از جمع‌بندی مقدماتی،‌ همایشی تبیینی و توجیهی در این زمینه برگزار کند. بنابرین تقاضا می‌شود نقدها، نظرات و پیشنهادات خود را حول موضوع فوق الذکر تا تاریخ ۱۵ اسفند ماه سال جاری به دبیرخانه این کارگروه ارسال کنید.

 

نشانی: تهران،خیابان ملاصدرا،خیابان شیخ بهایی،ضلع جنوب غربی میدان شیخ بهایی، پلاک ۲۶، کد پستی ۱۹۹۳۸۶۴۷۱۳ سازمان لیگ فوتبال ایران – طبقه اول – روابط عمومی

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.