کد خبر : 228
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 مرداد 1392 - 11:07

وظیفه شناسی سه مامور پلیس/ تحویل گاو صندوق طلایی سرقتی به صاحبش

وظیفه شناسی سه مامور پلیس/ تحویل گاو صندوق طلایی سرقتی به صاحبش

      وظیفه شناسی سه مامور پلیس استان آذربایجان شرقی گاو صندوق پر از طلا را به صاحبش برگرداند. به گزارش آی نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس بازرسی استان آذربایجان شرقی گفت: ماموران انتظامی بخش خسرو شاه تبریز به نام های سرگرد حسن باغبانی، ستوانسوم حسین عزیز زاده و علی حسین

 

 

 

وظیفه شناسی سه مامور پلیس استان آذربایجان شرقی گاو صندوق پر از طلا را به صاحبش برگرداند.
به گزارش آی نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس بازرسی استان آذربایجان شرقی گفت: ماموران انتظامی بخش خسرو شاه تبریز به نام های سرگرد حسن باغبانی، ستوانسوم حسین عزیز زاده و علی حسین نکو در حین بازگشت از ماموریت از روستای تازه کند در مسیر راه به یک عدد گاوصندوق فلزی که در داخل کانال آب انداخته شده بود برخورد نموده و مشکوک شدند..
وی افزود: ماموران مشاهده کردند درب گاو صندوق با یک میله آهنی تخریب و باز شده است و در بررسی محتویات داخل گاوصندوق مشخص شد که داخل صندوق مملو از طلاجات اعم از النگو و شمش طلا به ارزش بیست و پنج میلیون تومان ، مدارک شخصی اعم از کارت ملی , شناسنامه , پاسپورت , گواهینامه , به همراه مدارک شخصی خانواده، تعداد ۵ جلد سند مالکیت زمین و مغازه و سه جلد سند ازدواج و یک قطعه چک بانک قرض الحسنه مهر به مبلغ دو میلیون تومان و تعدادی فاکتور طلا و.. بود که با وظیفه شناسی ماموران ، گاو صندوق جهت روشن شدن موضوع به کلانتری انتقال داده شد.
سرهنگ حسین محمودی افزود: در بررسی ها مشخص شد گاو صندوق از شهرستان آذر شهر از منزل فرد معلوم مورد سرقت قرار گرفته که مالک اموال شناسایی و از طریق نیابت قضایی اموال مکشوفه بطور صحیح و سالم تحویل صاحب آن شد.
رئیس بازرسی استان اذربایجان شرقی ، وظیفه شناسی ماموران انتظامی را ستود و آنها را مورد تقدیر قرار داد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.