کد خبر : 2292
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اسفند 1393 - 4:45

حجت الاسلام ناطق نوری وارد تبریز شد

حجت الاسلام ناطق نوری وارد تبریز شد

حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام دقایقی پیش وارد فرودگاه بین‌المللی شهر تبریز شد و مورد استقبال قرار گرفت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام دقایقی پیش وارد فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز شد و مورد استقبال استاندار آذربایجان‌شرقی و مدیران ارشد استان قرار گرفت.
حجت‌الاسلام ناطق‌نوری بعد از ورود و مراسم استقبال به دیدار آیت‌الله محسن مجتهدشبستری امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و رئیس مجمع اهل بیت(ع) رفت.
وی فردا صبح با حضور در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز، به شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام می‌کند.
 سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که با حضور ۴۷۰ نفر از نخبگان و چهره‌های برتر قرآنی کشور در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم از ششم اسفند در تبریز آغاز شده فردا نفرات برتر خود را می‌شناسد و حجت‌الاسلام ناطق‌نوری به عنوان میهمان ویژه در سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سخنرانی می‌کند.
گفتنی است نفرات برتر هر رشته در این مسابقات، به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی که اواخر رجب و اوایل شعبان در سال ۹۴ برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.
شورای اداری استان آذربایجان‌شرقی نیز بعد از ظهر روز دوشنبه با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام ناطق‌نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در تبریز برگزار می‌شود.
دیدار با طلاب و روحانیت معظم استان آذربایجان شرقی و افتتاح چندین صنعتی و عمرانی از دیگر برنامه‌های سفر حجت‌الاسلام ناطق نوری است.

 

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.