کد خبر : 2293
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اسفند 1393 - 4:51

کشف یک تن پیش‌ساز مواد مخدر روانگردان صنعتی در بناب

کشف یک تن پیش‌ساز مواد مخدر روانگردان صنعتی در بناب

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌شرقی از کشف یک تن پیش ساز مواد مخدر روانگردان صنعتی در بناب خبر داد.

 محمدعلی نصرتی در هشتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در محل مرکز ماده ۱۶ تبریز تشکیل یافت، اظهار داشت: با تلاش‌های اداره کل اطلاعات و پرسنل انتظامی استان یک باند ۳ نفری قاچاق مواد مخدر که در حال انتقال یک تن مواد پیش ‌از کریستال و شیشه در ۸ گونی بودند دستگیر و متلاشی شد.

وی افزود: هشتمین جلسه ستاد را در محل مرکز ماده ۱۶ تشکیل دادیم تا همه شاهد باشند که آرزوی ۳۰ ساله استان مبنی بر احداث چنین مرکزی در حال تحقق است.

 

لزوم احداث مرکز ماده ۴۲ محکومان به مواد مخدر

نصرتی با تاکید بر لزوم احداث مرکز ماده ۴۲ اظهار داشت: متاسفانه تاکنون نتوانسته‌ایم این مرکز حیاتی را در آذربایجان‌شرقی راه‌اندازی کنیم ولی با تلاش‌های مسئولان اداره کل زندان‌های استان این مرکز نیز در اسرع وقت راه‌اندازی می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: با این وجود همت کل مسئولان اجرایی استان برای احداث مرکز ماده ۱۶ و جمع آوری و در‌مان اجباری معتادانی که قصد ترک ندارند و باعث آزار و اذیت اطرافیان و به انحراف کشاندن کل جامعه می‌شوند تحسین برانگیز است.

کشف ۸۶۳ کیلوگرم مواد مخدر در ۱۱ ماه گذشته

وی در ادامه با اشاره به اقدامات شورای مبارزه با مواد مخدر استان در ۱۱ ماه گذشته ابراز داشت: در این مدت ۸۶۳ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۱۷ هزار و ۴۱۲ نفر نیز دستگیر شدند.

نصرتی اضافه کرد: ۴۰ باند تهیه و توزیع مواد مخدر طی ۵ هزار و ۲۱۲ عملیات پلیسی متلاشی شد که این عملیات‌های پلیسی نسبت به سال گذشته رشد ۵ درصدی را نشان می‌دهد.

این مسئول بر یکپارچه کردن مراحل درمانی از لحاظ روانشناختی، وحدت نگرش درمانی و تکمیل کردن چرخه درمان مبتلایان به اعتیاد تاکید کرد.

 

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.