کد خبر : 2300
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اسفند 1393 - 6:29

نتایج هفته شانزدهم لیگ دسته اول ۹۳ – ۹۴

نتایج هفته شانزدهم لیگ دسته اول ۹۳ – ۹۴

 

 

 

عصر روز یکشنبه با برگزاری ۱۱ دیدار رقابت های هفته شانزدهم لیگ دسته اول آزادگان به پایان رسید

 

در بازی های مهم گروه الف تیم صدر جدولی فولاد نوین در اهواز موفق شد تیم فجرسپاسی را مغلوب کند تا به لطف ۳ امتیاز این پیروزی در صدر جدول باقی بماند. ایران جوان بوشهر طی یک بازی هجومی آلومینیوم را ذوب کرد. بازی حساس مس و استقلال اهواز در کرمان به سود مس تمام شد تا این تیم به جمع مدعیان اضافه شود.

 

در گروه ب همانطور که پیش بینی می شد تیم سیاه جامگان برابر مس به برتری رسید تا پس از هفته ها جای این تیم را در صدر گروه بگیرد. در تبریز تیم شهرداری با خداد مغلوب پاس شد تا صدای اعتراض خداد بلند شود و از داور مسابقه گلایه کند. خداداد در پایان بازی به نحوه قضاوت اشکان خورشیدی معترض بود و معتقد بود که این داور به سود پاس سوت زده است. غزال تیزپای ایران از اینکه داور مسابقه قبل از بازی با کادر فنی تیم پاس جلسه دلاشته دلخور بود و البته دلخوری خود را به گوش دار رساند.

 

 

فولاد نوین ۲- فجرسپاسی ۱ ؛ اقتدار صدرنشین

گل ها : مهدی نیایش پور (۳۰) و سید محمد حسینی (۶۵ بازیکن حریف) برای فولاد – امین شجاعیان (۶۰) برای فجرسپاسی

فولاد نوین اهواز به لطف پیروزی برابر فجرسپاسی فاصله اش با تیم تعقیب کننده نساجی را به ۶ امتیاز رساند تا با آسودگی در صدر جدول باقی بماند. فجر سپاسی در دیدار با فولاد تلاش زیادی برای نباختن کرد ولی اشتباه سید محمد حسینی باعث شد تا فولاد به سه امتیاز مهم دست یابد.

 

شهرداری اردبیل صفر – نساجی صفر ؛ جنگ بی ثمر

جنگ تن به تن تیم های شهرداری و نساجی در هوای سرد اردبیل بدون گل به پایان رسید تا هر کدام از دو تیم یک امتیاز به دست آورند. در این دیدار شهرداری چی ها چند موقعیت خطرناک روی دروازه نساجی خلق کردند ولی با درخشش دروازه بان این تیم دروازه نساجی بسته ماند.

 

ایران جوان ۳- آلومینیوم ۱ ؛ فاتح جدال خلیج فارس

گل ها : شاهرخ غلامرضا پور (۹) ، احمد داودی (۶۸) و محمد پهلوان (۷۵) برای ایران جوان – هادی دهقانی (۴۸) برای آلومینیوم

پیروزی مقتدرانه تیم ایران جوان برابر آلومینیوم یک بار دیگر حکایت از توانمندی و جسارت بازیکنان ایران جوان داشت که این روزها به رغم مشکل مالی همچنان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر هستند.

 

مس کرمان ۲- استقلال اهواز ۱ ؛ صعود مس به رده چهارم

گل ها : احدرضا زنده روح (۶۸- پنالتی) و روح اله باقری (۷۱) برای مس – مهدی سیفی (۶۰) برای استقلال

با برتری تیم مس برابر استقلال اهواز این تیم ۲۳ امتیازی شد و تا رده چهارم گروه الف صعود کرد تا بعد از این به جای اینکه برای بقاء تلاش کند برای صعود به لیگ برتر بازی کند. با این برد اکبر میثاقیان نفس راحتی کشیده و برای اولین بار در طول ۱۶ هفته گذشته شب آرامی خواهد داشت.

 

نیروی زمینی ۳- تربیت نوین یزد صفر ؛پیروزی شیرین نیرو

گل ها : سعید صادقی (۲۰ و ۴۲ پنالتی) و احسان پور شیخ علی (۵+۹۰)

تیم نیروی زمینی با پیروزی برابر همسایه قعرنشین خود ۱۸ امتیازی شد تا امیدهایش برای ابقاء در لیگ دسته اول زنده بماند.

 

نفت و گاز ۲- گیتی پسند ۱؛ منصور هم نتوانست گیتی را نجات بدهد

گل ها : فرشید علیزاده (۸- پنالتی) و امیر خدامرادی (۵۲) برای نفت و گاز – امین قاسمی نژاد (۳۷) برای تیم گیتی پسند

گیتی با منصور ابراهیم زاده هم دستش از برد کوتاه ماند تا این تیم میلیاردر یک گام دیگر به سقوط نزدیک شود. نفت و گاز که پس از حضور احمد سنجری روی نیمکت این تیم هدفمند بازی می کند در صورتیکه بازیکنانش قدر فرصت ها را می دانستند و تک روی نمی کردند می توانست بر تعداد گل هایش اضافه کند.

 

سیاه جامگان ۱ – مس رفسنجان ؛ صدر جدول سیاه شد

گل : بابک مرادی (۴۲) همانطور که پیش بینی می شد تیم سیاه جامگان با پیروزی برابر مس رفسنجان با این تیم در امتیاز ۳۱ برابر شد تا به لطف تفاضل گل بهتر به جای مس ، صدرنشین گروه ب شود. مس که در این دیدار نتوانست دروازه سیاه جامگان را به طور جدی تهدید کند با این شکست پس از هفته ها صدرنشینی گروه را از دست داد.

 

شهرداری تبریز صفر- پاس ۱؛اعتراض خداداد

گل : مهدی محمدی (۷۹)

رویارویی خداداد با تیم سابقش با یک گل به سود پاس تمام شد تا اولین ناکامی خداداد در تبریز رقم بخورد. در این دیدار که دو تیم محطاتانه بازی می کردند تیم پاس با گلی که مهدی محمدی روی یک شوت آرام به ثمر رساند به سود پاس تمام شد تا این تیم صاحب سه امتیاز حساس شود.

 

فولاد یزد صفر- نفت آبادان صفر ؛ دوئل بدون گل فرنگی ها

نفت آبادان که برای قرار گرفتن در کورس مدعیان گروه ب نیاز شدیدی به پیروزی برابر فولاد داشت در مصاف با این تیم پایین جدولی بدون گل متوقف شد تا فاصله اش با تیم هی مس و سیاه جامگان ۳ امتیاز شود.

 

گل گهر صفر- پارسه ۱ ؛ شکست تلخ گل گهر

گل : مجتبی ممشلی (۶۵)

تیم پارسه به لطف تجربه و خلاقیت بازیکنانش موفق شد در دیدار بیرون از خانه با گل ممشلی تیم گل گهر را شکست داده و امتیازش را به عدد ۲۵ برساند و تا رده پنجم صعود کند.

 

شهرداری بندرعباس صفر- راهیان کرمانشاه صفر ؛ تساوی مایوس کننده شهرداری

در حالیکه دو تیم به دلیل قعر نشینی شرایط خوبی نداشتند و برای فرار از قعر جدول نیاز به برد در این بازی نداشتند ، پس از ۹۰ دقیقه به تساوی بدون گل رسیدند تا همچنان در قعر جدول باقی بمانند.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.