کد خبر : 2324
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1393 - 9:02

کاهش قیمت مرغ گرم در آذربایجان شرقی در روزهای آینده

کاهش قیمت مرغ گرم در آذربایجان شرقی در روزهای آینده

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد برای عاملان توزیع از پنج هزار و ۵۰۰ تومان به پنج هزار و ۱۰۰ تومان کاهش یافت،

 

 کریم مهری در گفت و گو با خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: به تبع کاهش قیمت مرغ منجمد، قیمت گوشت مرغ گرم نیز در روزهای آینده در آذربایجان شرقی کاهش خواهد یافت.
وی با اشاره به موافقت ستاد تنظیم بازار کشور با کاهش قیمت گوشت مرغ منجمد به منظور حمایت هرچه بیشتر از مصرف کننده و رفاه حال آنان و همچنین تعدیل قیمت گوشت مرغ، اظهار کرد: براساس این تصمیم، صنوف مختلف، تعاونی های مصرف ادارات و سازمانها، فروشگاه های زنجیره ای و همه عوامل توزیع می توانند هر کیلو مرغ منجمد را با قیمت هر کیلو ۵۱۰۰ تومان تحویل بگیرند.
مهری با بیان اینکه عوامل توزیع در تبریز با مراجعه مستقیم به سردخانه شرکت پشتیبانی امور دام می توانند مرغ منجمد دریافت نمایند افزود: عوامل توزیع در شهرستانها نیز با مراجعه به مدیریت های جهادکشاورزی همچنین ادارات صنعت ، معدن و تجارت می توانند نسبت به تهیه مرغ منجمد به قیمت پنج هزار و ۱۰۰ تومان اقدام نمایند.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان آنکه، امسال برای نخستین بار بیشترین ذخیره سازی گوشت مرغ از تولید داخلی بوده، گفت: با توجه به ذخایر قابل قبول هیچ محدودیتی در عرضه مرغ منجمد به شبکه های توزیع وجود ندارد.
وی با بیان اینکه مرغ های ذخیره سازی شده از بهترین برندهای تولید داخل و با استاندارد و کیفیت بالاست ادامه داد: از امروز قیمت هر کیلو مرغ منجمد بصورت خرده فروشی تا ۵۵۰۰ تومان کاهش یافته و با تصمیم ستاد تنظیم بازار، این قیمت همچنان کاهش خواهد یافت.
مهری با بیان اینکه در ماه بهمن میزان جوجه ریزی در مرغداری ها افزایش یافت که همین اقدام در کاهش قیمت گوشت گرم مرغ تأثیر دارد افزود: امیدوارم بتوانیم با کمک تولید کنندگان گرامی ضمن تعدیل قیمت گوشت مرغ در ایام پرمصرف عیدنوروز ، در تنظیم بازار این محصول توفیق بیشتری حاصل نماییم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.