کد خبر : 23279
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مهر 1398 - 8:43

بیانیه گام دوم انقلاب، تمدن ساز است

بیانیه گام دوم انقلاب، تمدن ساز است

فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر این‌که انگیزه‌ی مذهبی و سیاسی جوانان در جامعه انقلابی باید حفظ شود،گفت: بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری، بیانیه‌ای تمدن ساز است.

 

سردارعابدین خرم در صحن علنی شورای اسلامی تبریز، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با بیان این‌که هفته دفاع مقدس، هفته‌ی اقتدار جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس مظهر ایستادگی، گذشت و ایثار در برابر مزدوران است، دوران دفاع مقدس مقطعی از تاریخ درخشان ایران را رقم می‌ زند که دشمنان کشور می‌خواستند مردم و نظام را نسبت به انقلاب پشیمان کنند ولی  این عمل پلید تحقق نیافت و رزمندگان اسلام عزت آفرینی کردند.

وی یادآور شد: اکنون که هشت سال دفاع مقدس را پشت سر گذاشته‌ایم، رهبر معظم انقلاب در چهل سالگی انقلاب اسلامی مسیری در قالب بیانیه گام دوم انقلاب ترسیم کرده‌اند، این بیانیه از دستاوردهای دفاع مقدس است و رابطه‌ی تنگاتنگی بین دستاوردهای دفاع مقدس و بیانیه‌ی گام دوم وجود دارد.

وی تصریح کرد: ثبات امنیت و حفظ تمامیت ارضی ایران اسلامی از دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده است، اگر نمی‌توانستیم امنیت کشور را در دفاع مقدس حفظ کنیم، کشور و ملت سرافزار نمی‌شدند.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان این‌که تمامی درهای دنیا در دفاع مقدس به روی ما بسته شده بود، گفت: ایجاد ابتکار، نو آوری و ابداع شیوه‌های جدید راهی برای بیرون آمدن از بن بست‌ها در دفاع مقدس بود.

سردار خرم با بیان این‌که معنویت و اخلاق اصلی‌ترین ویژگی حرکت در دوران دفاع مقدس بود، گفت: رزمندگان با عشق و عاطفه، صداقت و زندگی برادرانه در این دوران، حس وطن دوستی را به جهانیان نشان دادند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.