کد خبر : 23293
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آبان 1398 - 6:00

تراکتور تشنه گل و حریص برد در برابر استقلال

تراکتور تشنه گل و حریص برد در برابر استقلال

آی نیوز- تراکتور هفته نه چندان خوبی را در برابر تیم جنوبی گذراند اما این به هیچ وجه دلیل نمی شود که سرخپوشان به فکر برد در برابر تیم مرکزنشین استقلال نباشند.

تراکتور برای ثابت کردن اینکه باخت هفته گذشته یک اتفاق فوتبالی است به دنبال برد استقلال است بردی که شاید حریصانه و با گل های زیاد بدست بیاید.

همه چیز روز بازی و بعد از سوت داور در پایان بازی مشخص خواهد شد اما آنچه که مشخص است، تراکتور تشنه گل و حریص برد در برابر استقلال است.

در همین راستا یکی از رسانه ها (خبر ورزشی) نوشته است: برخی پیش‌بینی می‌کردند تراکتور به دلیل باخت در بازی با صنعت نفت از نظر روحی و روانی به‌هم ریخته است و احتمالاً در بازی با استقلال شرایط روحی و روانی خوبی نخواهد داشت، اما این یک پیش‌بینی اشتباه است. به این دلیل که مصطفی دنیزلی با باخت برابر صنعت نفت به طور عادی برخورد کرده و حتی گفته این باخت اصلاً مهم نیست و ما اکنون در حال آماده‌سازی برای دیدار با استقلال هستیم.

شاید اگر مربی دیگری به جای مصطفی دنیزلی بود به دلیل باخت برابر صنعت نفت هزار و یک بهانه می‌آورد؛ فرصت‌های زیادی داشتیم، اما توپ‌ها گل نشد! داور بد داوری کرد، بازیکنان در زدن ضربات نهایی دقت عمل لازم را نداشتند، حریف بعد از زدن گل دوم ضدفوتبال بازی کرد و…، اما مصطفی دنیزلی به جای اشاره به این مسائل غیرواقعی از شاگردانش به خاطر بازی برابر صنعت نفت تشکر کرد و گفت این باخت مهم نیست و آن را فراموش کرده‌ایم.
شاید تراکتور برابر استقلال برنده از میدان خارج نشود، اما دست‌کم این رفتار مصطفی دنیزلی باعث می‌شود تیمش با روحیه و بدون دغدغه خاطر باخت برابر صنعت نفت مقابل استقلال بازی کند و این یک رفتار حرفه‌ای و درست است.

البته که باخت تراکتور برابر تیم خوب صنعت نفت چیز عجیبی نبود. بالاخره در هیچ لیگی تیم مدعی قهرمانی همه بازی‌هایش را نمی‌برد. به یقین تیم مدعی‌ای که ظرفیت باخت داشته باشد شانس بیشتری برای رسیدن به هدف خواهد داشت.

فصل گذشت باخت تراکتور برابر سپیدرود این تیم را خراب کرد تا جایی که علاوه بر از دست دادن شانس قهرمانی شانس حضور در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را هم از دست داد. جالب اینکه زنوزی مالک باشگاه تراکتور به این واقعیت تلخ اشاره کرد که شاید دخالت‌های او موجب شد تیم بعد از باخت خود را پیدا نکند و این بار از هرگونه دخالتی در امور فنی تیم خودداری می‌کند.

این‌ها البته نشان از حرفه‌ای‌گر مصطفی دنیزلی است. او بار‌ها و بار‌ها با تیم‌های بزرگ قهرمان شده و به طور حتم با تیم‌هایی که قهرمان شده شکست هم خورده است. تراکتور با این تفکر به یقین از تیم فصل گذشته شانس بیشتری برای قهرمانی خواهد داشت.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.