کد خبر : 23359
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1398 - 5:12

اکبر اعلمی ثبت نام می کند

اکبر اعلمی ثبت نام می کند

اکبر اعلمی امروز صبح با حضور در فرمانداری تبریز در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی می کند.

 

به گزارش آی نیوز به نقل از نصر، یک منبع مطلع با تایید خبر حضور اکبر اعلمی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر، گفت: به دنبال درخواست های مکرر اقشار مختلف مردم، اساتید، دانشجویان و دانشگاهیان، اصناف و بازاریان، فعالان سیاسی و اجتماعی در سطح ملی و منطقه ای از آقای اعلمی، وی عصر امروز تصمیم خود برای حضور در انتخابات را قطعی کرد.

وی ادامه داد: اکبر اعلمی ساعت ۹ صبح فردا وارد فرودگاه بین المللی تبریز شده و جهت ثبت نام در انتخابات به فرمانداری تبریز می رود.

این گزارش می افزاید، خبر حضور اعلمی در تبریز از چند ساعت پیش در شبکه های مختلف اجتماعی مطرح شده بود که تایید شد.

اکبر اعلمی پیش از این در دوره های ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی، نمایندگی مردم تبریز، اسکو و آذرشهر را بر عهده داشت. وی در تمام دوران نمایندگی در دو مجلس ششم و هفتم عضو «کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی» و دو سال رئیس شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما بود.

اکبر اعلمی در مرداد ۱۳۳۳ در تبریز به دنیا آمد. وی تحصیلاتش را در ۳ رشته علوم اقتصادی با گرایش بانکداری (دانشگاه علامه طباطبائی)، حقوق- علوم قضائی (دانشکده علوم قضائی- ۱۳۶۶) و اقتصاد بین‌الملل (دانشگاه علامه طباطبائی- ۱۳۷۵) در مقطع کارشناسی ارشد ادامه داده است.

گزارش نصر می افزاید؛ امروز ۱۶ آذر آخرین روز ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی است و انتظار می رود فرمانداری تبریز روز شلوغی را سپری کند.
دیروز و امروز هم فرمانداری تبریز روز شلوغی را سپری کرد و چهره های سیاسی شناخته شده ای از جمله احمد علیرضا بیگی، مسعود پزشکیان، علیرضا نوین و… با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری تبریز وارد رقابت های انتخابات مجلس شورای اسلامی شدند.

گفتنی است؛ آذربایجان شرقی دارای ۱۳ حوزه انتخابیه با ۱۹ کرسی است که نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات، در فرمانداری‌های مرکز این حوزه‌ها یعنی فرمانداری‌های تبریز، اهر، بستان‌آباد، بناب، سراب، شبستر، کلیبر، مراغه، مرند، ملکان، میانه، هشترود و ورزقان و همچنین ستاد مرکزی وزارت کشور انجام می شود.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوم اسفند ماه امسال برگزار می‌شود و آذربایجان شرقی با ۲۱ شهرستان، دارای ۱۳ حوزه انتخابیه و ۱۹ کرسی نمایندگی در خانه ملت است.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.