کد خبر : 23550
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 دی 1398 - 9:20

حرکت در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب باید متمرکز و مستمر باشد

حرکت در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب باید متمرکز و مستمر باشد

 امام جمعه تبریز گفت: استمرار فعالیت در عمل به بیانیه گام دوم انقلاب مورد انتظار است و نباید به برگزاری همایش‌ها اکتفا کرد.

 

به گزارش ای نیوز به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم دیشب در جلسه گام دوم انقلاب با بیان اینکه دانشگاه‌ها در بیانیه گام دوم انقلاب نقش مولد را دارند، گفت: مراکز علمی با نقش آفرینی در حوزه تولید علم و محصولات علمی می‌توانند دیگر بخش‌های جامعه را تغذیه و در راستای بیانیه گام دوم انقلاب تسهیل گری کنند.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه اقدامات ارزشمندی در این راستا انجام شده است، افزود: چاپ و نشر کتب حقوق شهروندی از سوی شهرداری تبریز اقدامی مناسب در جهت عمل به بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی اظهارکرد: مراکز علمی با نقش‌آفرینی در حوزه تولید علم و محصولات علمی می‌توانند دیگر بخش‌های جامعه را تغذیه کنند و در راستای بیانیه گام دوم انقلاب تسهیل‌گری کنند.

وی افزود: یکی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب، ضرورت گفتمان‌سازی مفاهیمی است که می‌توانند به عنوان پیشران‌های انقلاب اسلامی عمل کنند.

حجت الاسلام آل‌هاشم تاکید کرد: اهمیت گفتمان‌سازی در نگاه ایشان از آن جهت است که اگر می‌خواهیم یک خواسته‌ای تحقّق پیدا کند، قدم اوّل این است که این خواسته را به صورت یک گفتمان پذیرفته شده در بیاوریم.

وی تاکید کرد: در برنامه‌هایی که برای اعتلای اخلاق و معنویت پیشنهاد می‌شود، حسن اجرای اقدامات و استمرار آن بسیار مهم است و اگر غیر این باشد، اثرگذار نخواهد بود؛ نباید به دنبال برنامه‌های عجیب و غریب باشیم و باید همین برنامه‌های ساده را به درستی و به طور مناسب اجرا کنیم.

امام جمعه تبریز گفت: بیانات مقام معظم رهبری همواره و در خصوص گام دوم انقلاب کاملاً روشن است و نیاز به شرح و تفسیر ندارد و باید در راستای اجرایی کردن مطالبات رهبری عمل کنیم و در زمینه اجرایی گام برداریم.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.