کد خبر : 2369
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1393 - 7:56

در راس هیاتی سیاسی و اقتصادی؛ رییس جمهور تاتارستان وارد تبریز شد

در راس هیاتی سیاسی و اقتصادی؛ رییس جمهور تاتارستان وارد تبریز شد

 رییس جمهور تاتارستان در راس هیاتی بلندپایه از مقامات و فعالان اقتصادی این جمهوری امشب وارد تبریز شد.

 

رستم مینیخانوف در بدو ورود به تبریز، در فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی مورد استقبال استاندار آذربایجان شرقی قرار گرفت.
رییس جمهور تاتارستان را در این سفر یک‌روزه وزیران صنعت و تجارت، اطلاع‌رسانی، آموزش و علوم و رییسان مراکز سرمایه‌گذاری و گردشگری این جمهوری همراهی می‌کنند.
دکتر اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی پیش از ورود رییس جمهور تاتارستان به تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: در این سفر در رابطه با توسعه همکاری‌های دو طرف در زمینه اقتصادی، صنعتی و فناوری‌های جدید بحث و تبادل نظر خواهد شد.
وی با اشاره به خواهرخواندگی تبریز و قازان، اظهار داشت: این موضوع زمینه مناسبی برای توسعه همکاری‌هاست و امیدواریم این سفر مقدمه‌ای برای این امر باشد.
جبارزاده همچنین در خصوص برنامه‌های سفر مینیخانوف به تبریز، گفت: بازدید از چند واحد بزرگ صنعتی و تولیدی و برگزاری همایش اقتصادی مشترک از جمله برنامه‌های این سفر است.
وی همچنین از برگزاری نشست‌های تخصصی بازرگانان و صنعتگران آذربایجان شرقی و تاتارستان خبر داد و گفت: نمایشگاهی از توانمندی‌های اقتصادی جمهوری تاتارستان نیز در محل برگزاری این نشست‌ها برپا خواهد شد.
جمهوری تاتارستان یکی از جمهوری‌های خودمختار فدراسیون روسیه به مرکزیت شهر قازان است که در منطقه فدرالی ولگا واقع شده و ۶۸ هزار کیلومتر مربع مساحت و سه میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.