کد خبر : 2370
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1393 - 8:04

آخرین امید نمایندگان مشهد و تبریز برای نخستین حضور در دیدار نهایی

آخرین امید نمایندگان مشهد و تبریز برای نخستین حضور در دیدار نهایی

 دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والبیال فردا (چهارشنبه) با دو مسابقه پیگیری خواهد شد و تیم های میزان خراسان و شهرداری تبریز که تا کنون در رتبه های اول و دوم این رقابت ها قرار نگرفتند، آخرین تلاش خود را برای حضور در دیدار نهایی انجام خواهند داد.

 

به گزارش ایرنا، در بین چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال، پیکان تهران سابقه حضور در دو تیم برتر این رقابت ها را در ۱۴ مرحله دارد که در ۱۱ دوره قهرمان شده و در سه دوره به عنوان نایب قهرمانی اکتفا کرده است.
نماینده شهر ارومیه در یک دوره از این رقابت ها با نام «پگاه ارومیه» سال ۱۳۸۳ نایب قهرمان لیگ برتر والیبال شده است، اما تا کنون نماینده ای از مشهد و تبریز در رتبه های اول و دوم ۲۷ دوره لیگ برتر والیبال قرار نگرفته است.
دور برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان جام زنده یاد حسین معدنی روز چهارشنبه با دو مسابقه در شهرهای مشهد و تبریز پیگیری خواهد شد.
در سالن مهران مشهد تیم میزان خراسان که روز یکشنبه در ارومیه سه بر صفر مقابل قرمز پوشان ارومیه ای مغلوب شد، میزبان آنان خواهد بود تا به امید حمایت هواداران خود موفق به شکست شهرداری ارومیه شود و جدال را به مسابقه سوم مرحله نیمه نهایی بکشد.
تیم میزان خراسان تا کنون به دیدار نهایی این رقابت ها راه نیافته است و به همین دلیل بازیکنان این تیم به راحتی از این امکان رکوردشکنی دست نخواهند کشید. در دومین دیدار این مرحله تیم شهرداری تبریز در سالن شهید اقدمی این شهر به مصاف پیکان تهران پرافتخارترین تیم لیگ برتر والیبال می رود. شهرداری تبریز که در دیدار رفت در خانه والیبال تهران سه بر صفر مغلوب پیکان شد، شرایطی همانند میزان خراسان دارد و باید در این مسابقه پیروز باشد که دیدار سوم امیدی برای صعود آنان به دیدار نهایی محسوب شود، در صورتی که تبریزی ها در این مسابقه خانگی مغلوب پیکان شوند، راهی دیدار رده بندی جام بیست و هشتم خواهند شد.
برنامه دو دیدار دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت ۱۷
شهرداری تبریز – پیکان تهران
نتیجه بازی رفت: پیکان ۳- شهرداری تبریز صفر

مشهد، سالن مهران، ساعت ۱۷
میزان خراسان – شهرداری ارومیه
نتیجه بازی رفت: شهرداری ارومیه ۳- میزان خراسان صفر

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.