کد خبر : 23739
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 بهمن 1398 - 6:23

استقرار اکیب های خدماتی در نقاط حساس شهر/ تداوم آماده باش خدمات شهری برای بارش برف

استقرار اکیب های خدماتی در نقاط حساس شهر/ تداوم آماده باش خدمات شهری برای بارش برف

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز با اشاره به بارش برف بر تداوم استقرار و فعالیت اکیب های خدمات رسان در نقاط حساس شهر تاکید کرد.

محمدرضا قربانیان تبریزی در جلسه معاونان، مسئولین نواحی و ناظرین ستادی مناطق دهگانه شهرداری تبریز اظهار داشت: با توجه به بارش برف و در راستای به حداقل رساندن احتمال بروز مشکلات ناشی از برف اکیب های خدمت رسان مناطق دهگانه در مناطق حساس و زیرگذرها ، روگذرها و مسیرهای شیب دار معابر شهر تداوم حضور خواهند داشت.
قربانیان تبریزی با تقدیر از شهروندانی که در مواقع بارش برف از تردد های غیر ضروری در سطح شهر خودداری می کنند افزود: کاهش تردد در زمان بارش برف باعث خواهد شد تا نیروها و ماشین آلات خدمات شهری در کمترین زمان اقدام به برف روبی و بازگشایی معابر نمایند.
وی تردد اتومبیل های شخصی با لاستیک مستعمل در مواقع بارش برف را از عوامل ترافیک دانست و افزود: متاسفانه شاهدیم که حتی در مواقع عادی نیز ساعت ها مسیرها و شریان های اصلی شهر با ترافیک سنگینی مواجه است و این ترافیک در زمان بارش برف دو چندان می شود.
قربانیان تبریزی افزود: از تمامی شهروندان تقاضا داریم در مواقع بارش برف ضرورتا از تردد غیر ضروری در سطح شهر خودداری نمایند همچنین از تردد با اتومبیل های با لاستیک مستعمل و صاف که در زمان بارش برف احتمال بروز تصادف و ترافیک را افزایش می دهد به جد خودداری نمایند.
وی در ادامه با دستور آماده باش کامل نیروهای خدماتی در شب پیش رو برای برف روبی و بازگشایی معابر و نقاط حساس شهر از زحمات تمامی نیروهای خدمات شهری که در طول هفته گذشته و در مدت بارش برف، چهار شبانه روز در معابر اصلی و فرعی شهر برای مسیرگشایی و برف روبی و یخ زدایی این مسیرها زحمت کشیدند تقدیر و تشکر کرد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.