کد خبر : 23746
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 بهمن 1398 - 11:21

راه ارتباطی ۱۲۰ روستای آذربایجان شرقی بسته است

راه ارتباطی ۱۲۰ روستای آذربایجان شرقی بسته است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که نیروهای راهداری روز گذشته راه ارتباطی حدود ۱۵۰ روستای استان را بازگشایی کردند، گفت: هم اکنون راه ارتباطی حدود ۱۲۰ روستای استان بسته بوده و در صورت توقف کولاک تلاش می‌شود تا پایان امروز راه ارتباطی بیشتر این روستاها نیز بازگشایی شود.

به گزارش آی نیوز، اورجعلی علیزاده با اعلام این خبر اظهار کرد: این روستاها در مناطق کوهستانی و برف گیر استان واقع هستند و بیشتر آن‌ها به علت نداشتن راه ارتباطی مناسب در اثر بارش برف و کولاک بسته می‌شود.

وی با بیان این‌که راه‌های اصلی و فرعی و آزادراه تبریز – زنجان باز بوده ولی با توجه به بارش برف و کولاک لغزنده است، اظهار کرد: با وجود شدت بارش و کولاک در راه‌های اصلی و فرعی استان نیروهای راهداری با تلاش شبانه روزی خود مانع از بسته شدن آن‌ها شده‌اند.

وی بیان کرد: با توجه به لغزندگی راه‌های استان رانندگان برای تردد باید خودرو خود را به زنجیر چرخ مجهز کرده و با رعایت قوانین و مقررات با احتیاط رانندگی کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، علیزاده خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته میزان برف روبی درمحورهای مختلف استان ۵۵۷۰کیلومتر باندبوده و۱۱۶۵ تن مخلوط شن ونمک درجاده‌ها استفاده شده است.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.