کد خبر : 23757
تاریخ انتشار : شنبه 3 اسفند 1398 - 9:07

اجرای طرح «استقبال از بهار» از دهم اسفند آغاز می شود

اجرای طرح «استقبال از بهار» از دهم اسفند آغاز می شود

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز از آغاز اجرای طرح «استقبال از بهار» در این کلانشهر از دهم اسفند ماه خبر داد.

محمدرضا قربانیان تبریزی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای آماده سازی و پاگیزگی شهر در آستانه سال جدید و استقبال از بهار، نیروهای خدوم و تلاشگر شهرداری کلانشهر تبریز در قالب طرح  «استقبال از بهار» طرح های خدمات محله ای را مد نظر قرار خواهند داد .
وی افزود: نیروهای خدمات شهری مناطق دهگانه در قالب این طرح، عملیات هایی نظیر پاکسازی مبلمان شهری، حذف موانع فیزیکی ،جمع آوری مصالح و نخاله، امحاء دیوارنوشته های غیرمجاز و سفیدکاری دیوارها، ترمیم جداول، لایروبی جوبها و کانالها، همسطح سازی دریچه ها، ساماندهی و پاکسازی و نیز شستشوی باکسهای زباله و رسیدگی به وضعیت ظاهری باکسها و لکه گیری آسفالت در معابر اصلی و فرعی و داخل محلات را اجرا خواهند کرد.
معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز رنگ آمیزی مبلمان شهری از جمله جداول، نرده ها و تابلوهای ترافیکی، شستشوی مبلمان شهری(شستشوی جداول ، نرده ها ،تابلوها و علائم ترافیکی) ، نصب انواع المان و سفره هفت سین نوروزی و نیز رسیدگی به وضعیت سرویس بهداشتی های سطح شهر را از دیگر برنامه های در دست اجرا در مدت این طرح دانست.
محمدرضا قربانیان تبریزی در پایان سخنانش، بر تلاش شبانه روزی نیروهای خدماتی شهرداری تبریز برای آماده سازی هرچه بهتر شهر برای ایام نوروز و استقبال شایسته از میهمانان نوروزی تاکید کرد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.