کد خبر : 23795
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 اسفند 1398 - 6:21

دستگاه های نظارتی به موضوع کمبود ماسک ورود کنند

دستگاه های نظارتی به موضوع کمبود ماسک ورود کنند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه کمبود ماسک و مواد ضدعفونی کننده قابل توجیه نیست، خواستار ورود دستگاه های نظارتی در این زمینه شد.

به‌نقل از روابط‌عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی ، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در بازدید از مجموعه‌های تولیدی لوازم بهداشتی و ضدعفونی شهرک شهید سلیمی آذرشهر با بیان اینکه عزم و اداره تولیدکنندگان مواد ضدعفونی برای شکست ویروس کرونا قابل تقدیر است، اظهار داشت: تولیدکنندگان محصولات بهداشتی و ضدعفونی با تمام توان و شبانه روزی برای مبارزه با این ویروس تلاش می‌کنند اما شیوه توزیع آن در جامعه مشخص نیست.

امام جمعه تبریز، کمبود مواد ضدعفونی کننده را غیر قابل توجیه دانست و گفت: دستگاه‌های نظارتی و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی باید وارد عمل شوند تا محصولات تولیدی براحتی در اختیار مردم قرار گیرد.
وی رعایت نکات بهداشتی مطرح شده از سوی وزارت را به مردم متذکر شد و ادامه داد: با امید و توکل به الطاف و عنایات الهی از این بحران عبور خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از آحاد ملت خواست، برای کاهش استرس و اضطراب به‌وجود آمده در جامعه با تمسک به درگاه الهی به فکر هم‌نوعان‌مان باشند و همدیگر را در دعاهای ماه رجب فراموش نکنند.

آذربایجان شرقی از جمله استان‌های درگیر با ویروس کروناست که تاکنون افزون بر ۳۳۶ نفر در آن به دلیل احتمال ابتلا به کرونا بستری شده‌اند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی تبریز تاکنون ابتلای ۴۸ نفر به این بیماری قطعی شده و چهار نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.