کد خبر : 23817
تاریخ انتشار : شنبه 24 اسفند 1398 - 23:13

زنوزی: هیچ بازیکنی از تراکتور کرونا نگرفته/روزهای بد تمام می‌شود

زنوزی: هیچ بازیکنی از تراکتور کرونا نگرفته/روزهای بد تمام می‌شود

مالک باشگاه تراکتور خبر داد که هیچ بازیکنان و کادر فنی تیم تراکتور به ویروس کرونا دچار نشده است.

محمدرضا زنوزی مطلق در برنامه فرمول یک شبکه یک سیمای کشور گفت: خوشبختانه هیچ کس از تیم ما کرونا نگرفته و از امروز تمرینات تیم تراکتور هم تعطیل شد تا ببینیم چه تصمیمی  در آینده گرفته می‌شود.

مالک باشگاه تراکتور افزود: پیش‌بینی می‌کنم امسال در کل جهان دیگر فوتبال برگزار نشود و بهتر هم هست که برگزار نشود، چون که ارزش انسان بسیار بیشتر است.”

وی در مورد این روزهای کرونایی کشور و جهان گفت: روزهای بد تمام می‌شود و روزهای خوش فرا می‌رسد؛ به تمام هموطنان نوید می‌دهیم که روزهای خوبی پیش‌ رو است. تشکر ویژه دارم از کسانی که در جریانات اخیر، هم‌وطنان را مداوا می‌کنند.

نوزی بیان کرد: گروه پشتیبانی، پزشکان و پرستاران که برای رسیدن مردم به آرامش کمک می‌کنند و تشکر ویژه‌تر دارم از این افراد که از زندگی‌شان زندگی می‌بخشند و متاسفانه چندین کادر پزشکی و پرستار به تازگی فوت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: وضعیت کشورمان در حالت بحرانی است و انتظار داریم مردم نترسند، مردم، مسئولان و کادر پزشکی همه کار خود را انجام می‌دهند و این بحران را هم مثل بحران‌های بزرگتر از این، پشت سر می گذاریم. کمی کارهای کسب و کار به مشکل برخورده و انتظار دارم مسئولان وارد موضوع شده و صاحبان بنگاه‌های اقتصادی را حمایت کنند؛ به ویژه بنگاه های کوچک را کمک کنند. شاید کسی باشد که با فروش خانه و بدهی آن چنانی، کارگاه کوچک ساخته است و برای خانه کسب روزی حلال کند، این افراد نیازمند کمک‌رسانی هستند و مسئولان با صدور بخشنامه کمک می‌کنند، اما انتظار بیشتری داریم.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.