کد خبر : 2384
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 اسفند 1393 - 18:29

شهرداری در لیگ می ماند/ ادغام ماشین شهرداری ایده آل ترین کار ممکن بود

شهرداری در لیگ می ماند/ ادغام ماشین شهرداری ایده آل ترین کار ممکن بود

مربی سابق تیم شهرداری:شهرداری در لیگ می ماند/ ادغام ماشین شهرداری ایده آل ترین کار ممکن بود

آی نیوز: مربی سابق تیم شهرداری تبریز گفت: تیم شهرداری امسال نه سقوط می کند و نه امکان صعود دارد.

 

حیدر جعفری افزود: شهرداری تبریز در نیم فصل دوم بازیهای سخت خود را پشت سر گذاشته است و بازیهای آسانی پیش رو دارد و به همین دلیل این تیم به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد و البته به دلیل فاصله امتیازی زیاد با تیم های صدر جدولی امکان صعود نیز برای این تیم متصور نیست.

بازیکن پیشین تیم شهرداری تبریز در خصوص ادغام تیم های ماشین سازی و شهرداری تبریز گفت: ادغام دو تیم شهرداری و ماشین سازی ایده آل ترین و عاقلانه ترین کاری بود که برای فوتبال تبریز اتفاق افتاد.

جعفری افزود: با ادغام ماشین سازی و شهرداری و تشکیل یک تیم قوی در آینده نزدیک باز هم فوتبال تبریز دو قطبی پرطرفدار خود راخواهد داشت.

وی گفت: همچنانکه در پرسپولیس –  استقلال در تهران، در اصفهان سپاهان – ذوب آهن، در اهواز فولاد – استقلال رقیب ازلی و ابدی و تشکیل دهنده دو قطبی فوتبال شهر خود هستند در تبریز نیز تنها دو قطبی رقابت برانگیز فوتبالی تنها تیم های ماشین سازی و تراکتورسازی می توانند باشند.

بازیکن سابق تیم ماشین سازی تبریز افزود: تیم گسترش فولاد و شهرداری در طول ده سال گذشته که در سطوح اول فوتبال کشور بوده اند، خدمات شایسته ای به شهر انجام داده اند اما باید قبول کنیم که فوتبال بدون تماشاگر ۷۰ -۸۰ درصد هویت و فلسفه وجودی خود را همراه ندارد به همین دلیل به جای هزینه برای تیم های کم هوادار، باید به تقویت اساس و چهارچوب های فوتبالی همت گذاشت.

وی افزود: باشگاه شهرداری امکانات سخت افزاری و زیرساختهای مناسبی برای فوتبال دارد از سوی دیگر ماشین سازی سابقه تاریخی، افتخارات و مهم تر از همه اینها طرفداران زیادی دارد که با آمدن به سطح اول فوتبال کشور می تواند دوقطبی فوتبال تبریز را دوباره احیا نموده و باعث ایجاد رقابت ورزشی همانند دهه های طلایی فوتبال تبریز در این خصوص گردد.

حیدر جعفری در پایان گفت: بی مناسبت نیست مراتب تقدیر وتشکر را از شهردار، و اعضای شورای اسلامی شهر اعلام کنم زیرا با این تصمیم مدبرانه شان افق جدیدی در فوتبال تبریز و احیای جایگاه و مکتب فوتبال تبریز باز کرده اند.

گفتنی است حیدر جعفری بازیکن اسبق تیم های شهرداری، ماشین سازی، تراکتورسازی، صباباطری پاس تهران می باشد که ۵ سال در تیم شهرداری تبریز بازی کرده است. وی ۶ سال مربی تیم شهرداری تبریز در لیگ های یک و لیگ برتر بوده است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.