کد خبر : 23870
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 فروردین 1399 - 17:17

تولید ۳۵ هزار ماسک و لباس ایزوله بیمارستانی در کانون های فرهنگی و تربیتی آذربایجان شرقی

تولید ۳۵ هزار ماسک و لباس ایزوله بیمارستانی در کانون های فرهنگی و تربیتی آذربایجان شرقی

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌ کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، از تولید ۳۰ هزار ماسک و پنج هزار لباس ایزوله پرستاری در کانون‌های فرهنگی تربیتی استان خبر داد.

طاهر علمی اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی تربیتی با در اختیار داشتن چرخ‌های خیاطی، کارگاه و کلاس‌های طراحی دوخت، در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و با مشارکت و همکاری مدیران، مربیان و تشکل‌های دانش آموزی و موکب شهدای آذربایجان، اقدام به تهیه اقلام مورد نیاز کردند.
وی افزود: با مشارکت چهار کانون فرهنگی و تربیتی در تبریز و مراغه در مجموع تعداد ۳۰ هزار ماسک و ۵۰۰۰ لباس بیمارستانی تولید و تحویل مسئولان مراکز بهداشت استان شده است؛ در صورت تامین پارچه مورد نیاز، ظرفیت و آمادگی تولید بیشتر در سایر کانون‌های فرهنگی تربیتی استان وجود دارد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، وی بیان کرد: کانون‌های فرهنگی تربیتی استان در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان عضو کانون‌ها با ایجاد بستر آموزش مجازی در زمینه‌های مختلف و همچنین معرفی کتاب و تشویق به مطالعه با بارگذاری pdf کتب در فضای مجازی به کمک دانش آموزان در کنار مباحث آموزشی و پرورشی آمده‌اند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.