کد خبر : 23882
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اردیبهشت 1399 - 4:30

وضعیت فعلی شیوع کرونا در صورت بی توجهی به توصیه های بهداشتی بدتر می شود

وضعیت فعلی شیوع کرونا در صورت بی توجهی به توصیه های بهداشتی بدتر می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی و رئیس کمیته بهداشت محیط ستاد استانی مقابله با کرونا، گفت: بیماری کرونا هنوز کنترل نشده و در صورت بی‌توجهی به توصیه‌های بهداشتی، وضعیت فعلی بدتر خواهد شد.

جواد رحمتی در جلسه کمیته بهداشت محیط ستاد استانی مقابله با کرونا، با بیان اینکه وضعیت امروز ما نتیجه رفتار دیروز ماست، ادامه داد: هرگونه بی توجهی و کم دقتی نسبت به مسائل بهداشتی و ایمنی در یک هفته تا ۱۰ روز آینده خودش را بروز می دهد.

وی خواستار توجه جدی به رعایت پروتکل های بهداشتی در بخش های مختلف شد و اظهار کرد: مردم باید بدانند که کرونا همچنان در کمین است و هیچ خطری رفع نشده است تا زندگی به حالت عادی قبل از کرونا بازگردد.

رئیس کمیته بهداشت محیط ستاد استانی مقابله با کرونا بر ثبت نام تمام اصناف استان در سایت وزارت بهداشت تأکید کرد و گفت: این ثبت نام به منزله تعهد صاحبان اصناف به رعایت پروتکل های بهداشتی است که علاوه بر تشدید نظارت‌ها باید با همکاری علوم پزشکی، بسیج و سایر دستگاه های نظارتی با متخلفان برخورد شود.

رحمتی با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی، فعالیت اصناف را کم خطرتر می کند، گفت: دستگاه های اجرایی هم باید برای کاهش هرچه بیشتر ارتباطات حضوری، علاوه بر تامین زیرساخت های مناسب به استفاده هرچه بیشتر از زیرساخت‌هایی همچون ویدیو کنفرانس برای خدمات دهی به مردم و پاسخگویی به آنان اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی همچنین گفت: جلسات ضروری ادارات نیز باید با کمترین اعضا و در صورت امکان به شکل مجازی برگزار شود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.