کد خبر : 23886
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 - 11:23

پرداخت ۱۸۲ هزارمیلیارد تسهیلات به مردم در سال ۹۸

پرداخت ۱۸۲ هزارمیلیارد تسهیلات به مردم در سال ۹۸

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از پرداخت بیش از ۱۸۲ هزار میلیارد ریالی تسهیلات توسط بانک ها به مردم خبر داد و گفت: امیدواریم میزان پرداخت این تسهیلات در سالجاری و با توجه به شرایط خاص پیش آمده افزایش یابد.

علی جهانگیری در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بانکهای استان با قدردانی از تلاش فعالان این حوزه در توسعه اقتصادی جامعه گفت: فعالیت بانک ها از نقش بسیار حایز اهمیتی برخوردار است و این نقش در شرایط کنونی تحریم و مشکلات ناشی از تحریم، بیش از پیش محسوس است.

وی با ابراز رضایت از فعالیت بانک های استان در بخش های مختلف گفت: تلاش بیشتر برای تامین نقدینگی لازم برای راه اندازی و توسعه واحدهای تولیدی و تحریک اقتصاد با ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا، اصلی ترین انتظارات ما از تمامی بانک های استان است.

وی ادامه داد: در سال ۹۸ و در سایه تلاش مدیران و کارکنان بانکی در استان، بیش از ۱۸۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات به مردم استان پرداخت شده که از نسبت به سال پیش از آن بیش از ۲۸ درصد رشد داشته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با اشاره به کاهش قدرت خرید مردم از سال ۹۷ به دلیل مشکلاتی همچون تحریم و تورم در جامعه ابراز کرد: تامین نقدینگی مورد نیاز واحدهای تولیدی و تحریک تقاضای اجتماعی برای جلوگیری از کاهش شدید مصرف در جامعه، از اصلی ترین مولفه های دخیل در تحقق شعار امسال مبنی بر”جهش تولید” به شمار می آید.

جهانگیری در ادامه سخنان خود بر ضرورت توجه ویژه به اهلیت صاحبان صنایع در پرداخت تسهیلات بانکی تاکید کرد و ادامه دارد: هیچ گونه اغماضی در این مورد قابل قبول نیست و انتظار داریم که فعالان بخش خصوصی نیز در موعد مقرر به تعهدات خود در قبال نظام بانکی عمل کنند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.