کد خبر : 23888
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 اردیبهشت 1399 - 15:10

آراستگی شهر تبریز زبان زد تمام میهمانان است/ لزوم تعیین و تکلیف تبدیل وضعیت‌ کارکنان

آراستگی شهر تبریز زبان زد تمام میهمانان است/  لزوم تعیین و تکلیف تبدیل وضعیت‌ کارکنان

رییس شورای اسلامی شهر تبریز ضمن تبریک میلاد امام حسن و روز اکرام‌ با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور در خصوص پاکیزگی و نبود متکدی‌ و معتاد متهاجر‌ در تبریز و توصیه برای الگو کردن تبریز برای کشور گفت: تبریز شهری است که همواره تمامی میهمانان به تمیزی و آراستگی آن اشاره دارند

 

شهرام دبیری تاکید کرد: این مومضوع باعث افتخار شهر تبریز است و نشان دهنده جایگاه این شهر در سطح کشور است.
وی با اشاره به لزوم تعیین و تکلیف تبدیل وضعیت‌ها گفت: شهرداری باید هرچه سریع‌تر نسبت به تبدیل وضعیت کارکنان با کمک مسئولین استانی اقدام کند و کارگران از این شرایط بلاتکلیف خارج شوند.
دبیری با اشاره به تذکر غلامحسین مسعودی ریحان درخصوص کاشت یک میلیون درخت در تبریز در سال ۹۹ گفت: به مردم قول داده‌ایم و باید نسبت به قولی که داده‌ایم صادق باشیم .
وی تاکید کرد: مهم این است که قول ما انجام شود و هیچکس قصد ندارد این حرکت را به نام خود بزند، این حرکت اقدامی از سوی شورا و شهرداری است.
شهرام دبیری با اشاره به بازدید اخیر از سازمان میادین گفت: اقدامات انجام گرفته‌ برای ساماندهی سبزه میدان تبریز قابل تقدیر است اما همچنان جای کار بسیار دارد.
وی  افزود:  اگر ساماندهی مناسبی به وقوع پیوندد نه تنها موجب راحتی و آسایش مردم در خرید بلکه موجب زیبایی و آراستگی شهر نیز خواهد بود .
وی با اشاره به مهار کرونا در دنیا گفت: میزان مرگ و میر به صورت مختصر درحال کاهش است.‌در ایران نیز اینگونه است اما اخیر تعداد مبتلایان افزایش یافته است.
دبیری تصریح کرد: اگر عادی سازی به تدریج و با رعایت موارد بهداشتی انجام‌شود مشکلی ایجاد نخواهد کرد.
سعید نیکو خصلت نیز در پایان‌ ضمن قدردانی از توصیف رئیس جمهور از پاکیزگی شهر تبریز گفت: تا امروز از شجاعت و مردانگی تبریز تعریف فراوان شده بود اما تعریف از زیبایی و پاکیزگی و خدمات شهری اولین بار بود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.