کد خبر : 23918
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهریور 1399 - 12:23

یک نفر ۱۲۰۰ بار مزاحم اورژانس شده است

یک نفر ۱۲۰۰ بار مزاحم اورژانس شده است

آذربایجان شرقی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز با گلایه از ایجاد برخی مزاحمت ها برای اورژانس و ایجاد ماموریت های کاذب برای پرسنل آن ، گفت: یک نفر، ۱۲۰۰ بار مزاحم اورژانس شده است.

فرزاد رحمانی، صبح سه شنبه در نشست خبری به مناسبت بیست و ششم شهریور ماه، روز ملی اورژانس، اظهار کرد: ماموریت های کاذب سبب تعطیل شدن چندین ساعته ی یک پایگاه شده و سلامت بیماران را در صورت نیاز به خدمات فوری اورژانس و احیای قلبی به خطر می اندازد.

وی، ۱۰ الی ۱۵ درصد تماس های روزانه ی اورژانس را مربوط به مزاحمت های تلفنی عنوان کرد و گفت: شماره های مزاحمان اورژانس توسط امور حقوقی، قوه قضاییه و امور ارتباطات زیرساخت، پیگیری و قطع می شود.

وی در ادامه از ابتلای قطعی ۶۷ پرسنل اورژانس آذربایجان شرقی به کرونا خبر داد و بیان کرد: هشت نفر از این تعداد بستری شده بودند. شهید عباس انصاری از پرسنل اورژانس سراب بود که حین انتقال بیمار از مهربان به شهرستان سراب به کرونا مبتلا شد و پس از هفته ها مبارزه با این بیماری به شهادت رسید.

رحمانی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه همانند پایگاه های اورژانس سراسر کشور در اورژانس آذربایجان شرقی نیز با کمبود پرسنل مواجه هستیم، اظهار کرد: عمده مشکل ما نبود جای کافی برای احداث پایگاه های جدید در سطح کلانشهر تبریز است.وی، احداث پایگاه اورژانس نزدیک بازار تبریز را یکی از الزامات برای کلانشهر تبریز عنوان کرد و گفت: در صورت بروز اتفاقی در یکی از تیم چه های بازار تبریز، انتقال بیمار با برانکارد چندان ممکن نبوده و نیازمند احداث پایگاه در این محل هستیم.وی در ادامه اظهار کرد: اوژانس بانوان در تهران و شیراز وجود دارد، ما هم آماده راه اندازی اورژانس بانوان هستیم. مجوز ایجاد اورژانس بانوان امسال گرفته شده و اولین دوره آموزش تکنسین های خانم نیز آغاز شده است.رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت …


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.