کد خبر : 23927
تاریخ انتشار : جمعه 25 مهر 1399 - 7:43

همه دستگاه ها برای پیشبرد برنامه های بنیاد علوی در شهرستان چاراویماق همکاری کنند

همه دستگاه ها برای پیشبرد برنامه های بنیاد علوی در شهرستان چاراویماق همکاری کنند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در شهرستان چاراویماق توسط بنیاد علوی، گفت: همه دستگاه‌ها مکلف به همکاری با این مجموعه برای تسریع در پیشبرد برنامه‌های تعیین‌شده هستند.

همه دستگاه‌ها برای پیشبرد برنامه‌های بنیاد علوی در شهرستان چاراویماق همکاری کنند، جواد رحمتی امروز در جلسه کمیته ویژه توسعه شهرستان چاراویماق که با حضور نمایندگان بنیاد علوی و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در تبریز برگزار شد، گفت: مقوله توسعه و محرومیت‌زدایی در این شهرستان در سال‌های گذشته مورد کم‌توجهی قرار گرفته است.
وی با اشاره به محدودیت منابع دولتی در تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز برای توسعه چاراویماق، ادامه داد: این موضوع ضرورت جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و استفاده از توان هلدینگ‌های بزرگ و معتبر را در شرایط کنونی دوچندان می‌کند.
رحمتی با قدردانی از اهتمام بنیاد علوی برای توسعه و رفع محرومیت در شهرستان چاراویماق، اظهار داشت: خوشبختانه پروژه‌های بسیار خوبی در جهت محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی در این شهرستان در دست اجراست.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی و مسئولان مرتبط با پروژه‌های در دست اجرای بنیاد علوی، مکلف به همکاری هرچه بیشتر با این مجموعه و تسریع در پیشبرد برنامه‌های تعیین‌شده هستند.
رحمتی همچنین خواستار توجه جدی شرکت شهرک‌های صنعتی استان به واگذاری هرچه‌سریع‌تر زمین‌های شهرک صنعتی چاراویماق و هدایت بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در این منطقه شد.
حمزه امینی، نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه از همت معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در توجه ویژه به رفع مشکلات شهرستان چاراویماق قدردانی کرد و گفت: انتظار داریم مدیران استانی، نسبت به همکاری با بنیاد علوی برای اجرای پروژه‌های توسعه شهرستان چاراویماق اهتمام جدی داشته باشند.
رسول یعقوبی، فرماندار چاراویماق نیز در این جلسه از دستور استاندار آذربایجان شرقی برای تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات عمرانی این شهرستان برای تکمیل پروژه‌های عمرانی قدردانی کرد.
نمایندگان بنیاد علوی و مدیران شرکت آب و فاضلاب، شرکت آب منطقه‌ای و اداره کل امور روستایی استانداری نیز در این جلسه بر توسعه همکاری‌ها با هدف رفع محرومیت زدایی در چاراویماق تاکید کردند.
احداث پارک جنگلی در شهر قره‌آغاج، تکمیل یادمان شهدا، احداث مدارس روستایی و احداث خانه‌های بهداشت در این شهرستان از مهم‌ترین پروژه‌های تعریف‌شده بودند که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفتند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.