کد خبر : 23938
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 آبان 1399 - 15:08

کاهش ساعت کاری و تغییر مسیر تردد اتوبوسرانی تبریز

کاهش ساعت کاری و تغییر مسیر تردد اتوبوسرانی تبریز

آذربایجان شرقی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، با صدور اطلاعیه ای از کاهش ساعات کاری و تغییر مسیر تردد اتوبوسرانی تبریز خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است:پیرو مصوبه ستاد محترم مبارزه با کرونا شهرستان تبریز و بنا به ضرورت سلامتی شهروندان محترم و در جهت جلوگیری از شیوع کرونا ناشی از تجمع در هسته مرکزی شهر، از روز شنبه مورخ ۱۳۹۹/۸/۲۴ تا اطلاع ثانوی فعالیت ناوگان اتوبوسرانی در کلیه خطوط از ساعت ۶.۱۵ صبح تا ساعت ۷.۳۰ شب است.ضمنا از تاریخ فوق، ورود اتوبوس ها به هسته ی مرکزی شهر ممنوع بوده و اتوبوس های مسیرهای پایانه ها ضمن عدم مراجعه به پایانه های موجود در مرکز شهر به شرح ذیل خدمات رسانی خواهند کرد.

۱. اتوبوس های مسیرهای مستقر در پایانه های خاقانی، میدان شهدا و پایانه جمهوری اسلامی از مبدا پل قاری به سمت انتهای مسیرها و بالعکس تردد خواهند کرد.

۲. اتوبوس های مسیرهای مستقر در پایانه محققی غربی و مسیر ۱۰۷ خیام از مبدا میدان باغ فجر به سمت انتهای مسیرها و بالعکس خدمات دهی خواهند کرد.

۳. اتوبوس های مسیرهای مستقر در پایانه محققی شرقی شامل (خطوط ۱۲۶-۱۰۶-۱۵۱-۱۰۵و ۱۰۴) از مبدا خیابان مصلی به سمت انتهای مسیرها و بالعکس و اتوبوس های خطوط ۱۰۲ و ۱۰۳ از مبداء چهار راه شهید بهشتی به سمت انتهای مسیرها و بالعکس تردد خواهند کرد.

۴. اتوبوس های مسیرهای مستقر در پایانه شهید مطهری به تناسب مسیر حرکتی از مبداء ضلع شمالی خیابان شهید مطهری و چهار راه فلسطین به طرف انتهای مسیرها و بالعکس خدمات دهی خواهند کرد.

۵. در مسیر تندرو، اتوبوس های این مسیر در ایستگاه های هسته مرکزی شهر حدفاصل موزه آذربایجان تا خیابان ۲۲ بهمن (ایستگاه بازار میلاد) و بالعکس توقف و مسافرگیری یا پیاده کردن مسافر انجام نخواهد شد و توقف در سایر ایستگاه ها طبق روال قبلی خواهد بود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.