کد خبر : 23953
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 - 6:16

تولید تبلت و تلفن همراه در مراغه

تولید تبلت و تلفن همراه در مراغه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی از تولید تبلت و تلفن همراه در مراغه خبر داد.

سید مرتضی نیرومنداسکویی در حاشیه بازدید از تصفیه‌خانه شهرک صنعتی مراغه به خبرنگاران اظهار کرد: این تصفیه‌خانه در سال ۱۳۹۴ و با ظرفیت تصفیه ۵۰۰ متر مکعب در روز معادل ۶ لیتر بر ثانیه با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود: سیستم تصفیه در این تصفیه‌خانه تلفیقی بیهوازی -هوازی بوده و قادر است، فاضلاب‌های صنعتی تولید شده از کارخانجات مستقر در شهرک صنعتی مراغه را تا حد تخلیه به آب‌های سطحی تصفیه نماید.

چرخش چرخه تولید در شهرک‌هاى صنعتى آذربایجان‌شرقى

مدیرعامل شرکت شهرک‌هاى صنعتى استان در ادامه ضمن بازدید از واحد تولیدى شرکت توسعه راهکارهاى هوشمند امین  بر شناسایی موانع موجود در مسیر تولید و رفع آنها تاکید و یادآور شد: این واحد تولیدى با سرمایه‌گذاری بالغ بر دو هزار میلیارد ریال و اشتغال ١۵٠ نفر به‌صورت مستقیم تنها واحد تولیدکننده تبلت و تلفن همراه در شمال‌غرب کشور  است.

وی تصریح کرد: فاز توسعه‌اى شرکت توسعه راهکارهاى هوشمند امین با سرمایه‌گذاری بالغ بر دوهزار میلیارد ریال در دست احداث است.

نیرومنداسکویى همچنین از واحد تولیدى اطهر بافت تولیدکننده کیسه‌هاى پلی پروپلین نیز بازدید به‌عمل آورد و در این ارتباط به خبرنگاران گفت:  این واحد تولیدى  با سرمایه.گذاری بالغ بر صد میلیارد ریال و اشتغال ١٠٠ نفر به‌صورت مستقیم از واحدهاى فعال استان بوده و فاز دوم شرکت با سرمایه‌گذاری بالغ بر پانصد میلیارد ریال در دست احداث است.

مدیرعامل شرکت شهر‌ک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی طی سفر یک روزه به مراغه تعدادی از پروژه‌ها و واحدهای تولیدی این شهرستان بازدید کرد و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.