کد خبر : 23984
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آذر 1399 - 15:20

سرمربی ماشین: کمترین حق ما یک امتیاز بود

سرمربی ماشین: کمترین حق ما یک امتیاز بود

سرمربی موقت ماشین معتقد است که تیمش از نظر ایجاد موقعیت گل خوب عمل کرد ولی نتوانست نتیجه مدنظر را کسب کند.

سعید اخباری، سرمربی موقت ماشین سازی در نشست خبری پس از بازی با تراکتور حضور یافت. صحبت های او را در ادامه بخوانید:

کمترین حق ما در این دیدار مساوی بود
بابت این سه امتیاز به تراکتور تبریک می گویم. یک تبریک هم به بازیکنان خودمان می گویم که بعد از باخت هفته گذشته به خوبی توانستند برگردند و بازی خوبی انجام دهند. همه دیدند که کمترین حق ما در این دیدار مساوی بود. وقتی قدر موقعیت ها را ندانی و یک لحظه تمرکزت را از دست بدهی گل می خوری این چیزی از ارزش های بچه های ما کم نمی کند. با توجه به شرایط بازی همه می توانند اذعان داشته باشند که موقعیت های گل ما از تراکتور بیشتر بود. اما خب این ها امتیاز نمی شود و باید بیشتر کار کنیم و بیشتر وقت بگذاریم تا از هفته های آینده به جمع آوری امتیاز هم بپردازیم.

یازده نفر ابتدایی مان عالی بودند
وقت زیادی نداشتیم و در سه جلسه تمرینی که داشتیم نمی توانستیم کار زیادی انجام دهیم. یک مقدار روی حفظ توپ کار کردیم و نسبت به بازی های قبلی خیلی بهتر بودیم در این زمینه و اینکه از نظر روحی ما بازیکنان خوبی داریم. اگر اسم ببرم باید از درون دروازه از رضایی باید اسم ببرم تا خط حمله که پیمان بابایی خیلی عالی بود. یازده نفر ابتدایی مان عالی بودند، بازیکنان تعویضی مان یک مقدار باید تمرکزشان را بیشتر کنند. شایستگی دریافت این گل را نداشتیم و کاملا با برنامه داشتیم پیش می رفتیم و نقاط قوت تراکتور را از کار انداخته و می دانستیم که بازیکنان بزرگی دارد که می توانند یک لحظه نتیجه بازی را عوض کنند.

نیاز ما سه امتیاز اولیه است
مطمئن باشید که ماشین با این سبک و ساختار روی به پیشرفتش در لیگ می ماند. من دوازده سال است که کار مربیگری و تحقیق در فوتبال را انجام داده و جنس فوتبال را شناختم. این بازی که انجام دادیم اگر ادامه دهیم شک نکنید که رتبه های خوب جدول را خواهیم گرفت. فقط نیاز ما سه امتیاز اولیه است و بعد از آن کار به روال خواهد افتاد.

کار من برای هفته آینده از الان آغاز شد
در هرمی که راس آن در حال حاضر به من سپرده شده مسئول مشکلات من هستم و سعی می کنم که بیشتر کار کنم و بیشتر وقت بگذارم. به بچه ها هم گفتم که سرشان را بالا بگیرند و به فکر بازی فردا باشند. من از همین لحظه کارم را آغاز می کنم برای بازی با سایپا که هفته بعد بازی داریم.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.