کد خبر : 23988
تاریخ انتشار : شنبه 22 آذر 1399 - 16:07

گزینه‌های نیمکت مربیگری تراکتور کدامند؟

گزینه‌های نیمکت مربیگری تراکتور کدامند؟

به دنبال اخراج علیرضا منصوریان از هدایت تیم فوتبال تراکتور تبریز، مسئولان این باشگاه رایزنی های خود برای انتخاب سرمربی جدید را شروع کرده اند که در این میان شانس سه گزینه ایرانی خارج نشین بیش از سایر گزینه ها است.

 

با وجود اینکه تاکنون هیچ خبر موثقی از مجموعه باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور به بیرون درز نشده است، اما شواهد و قرائین نشان می دهد که سران این باشگاه پرهوادار به شدت به دنبال استخدام گزینه ای برای هدایت تیم فوتبال تراکتور هستند که مورد اقبال هواداران قرار گرفته و از حاشیه های فوتبال ایران دور باشد.

«الکساندر نوری»، مربی ایرانی- آلمانی پیشین «وردربرمن»، محتمل ترین گزینه  هدایت تیم فوتبال تراکتور تبریز است که زمزمه های حضور او در تبریز سال گذشته نیز به گوش رسید، اما توافقات نهایی حاصل نشد.

وی با ۴۲ سال سن که سابقه حضور در راس کادر فنی تیم فوتبال «وردربرمن» در بوندسلیگای آلمان را در کارنامه خود دارد، بین سال های ۲۱۰۳ تا ۲۰۱۸ سابقه مربیگری در تیم های اولدنبرگ، تیم دوم وردربرمن، تیم اصلی وردربرمن و اینگولشتات را دارد.

الکساندر نوری که در رده های مختلف باشگاه وردربرمن بازی کرده است، در سال ۱۳۸۴ توسط برانکو ایوانکویچ به اردوی تیم ملی ایران دعوت شد.

گویا مذاکرات باشگاه تراکتور با نوری در جریان است و اشکان دژاگه نیز در این خصوص تلاش هایی را صورت می دهد.

«محمد تقوی» یکی دیگر از گزینه های هدایت قرمزهای تبریز است که به دلیل سابقه هدایت این تیم در لیگ هیجدهم از شرایط مناسبی برای قبول سرمربیگری تراکتور برخوردار است؛ تقوی به دلیل عملکرد مناسب در دوره مربیگری اش در تبریز، محبوبیت قابل قبولی در میان هواداران دارد.

این مربی ۴۹ ساله که در حال حاضر به عنوان کارشناس در یکی از شبکه های تلویزیونی فارسی زبان فعالیت دارد ، چندان هم بی تمایل برای حضور در تبریز نیست، اما یکی از موانع حضور این مربی در راس کادرفنی تراکتور، به نوع جدایی او در دو فصل قبل با این باشگاه است که طی آن با انتشار بیانیه ای از نحوه مدیریت باشگاه به شدت انتقاد کرده و حضور دلالان در تیم را از موانع تمدید قراردادش عنوان کرده بود.

«افشین قطبی»، سومین گزینه دورگه های فوتبال ایران برای قبول سرمربیگری تراکتور تبریز است که به دلیل حضور در ایران و آشنایی به بازیکنان کشورمان می تواند برای سران باشگاه، فردی قابل اتکا در این سمت به شمار رود.

عملکرد خیره کننده قطبی ۵۷ ساله در پرسپولیس و فولاد خوزستان از جمله دلایل مذاکره مسئولان باشگاه تراکتور با این مربی است که هم اکنون در شرق آسیا حضور دارد.

در این میان اظهارات اخیر هوشنگ نصیرزاده، معاون ورزشی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی ترکتور تبریز، حضور یکی از سه گزینه فوق در راس کادر فنی این تیم را محتمل تر نشان می دهد.

وی با بیان اینکه باشگاه تراکتور از همان روز جدایی منصوریان با گزینه های مختلف در حال رایزنی است، اظهار کرده است: فردی که برای هدایت تیم تراکتور انتخاب خواهد شد، جزو مربیانی است که هم اکنون در خارج از کشور زندگی می کند و در بین هواداران مقبولیت و محبوبیت مناسبی دارد.

در همین حال اخبار رسیده از باشگاه تراکتور حاکی است، سران این باشگاه با گزینه هایی همچون مهدی تارتار، پرویز مظلومی، ساکت الهامی و منصور ابراهیم زاده نیز در حال رایزنی هستند.

اما به دلیل شرایط خاص باشگاه تراکتور و نبود برنامه مدون در این مجموعه، شاید با نتیجه گیری مسعود شجاعی در چند بازی اخیر، این بازیکن دوران مربیگری خود را از همین تیم آغاز کند و سرای باشگاه قید مذاکره با گزینه های مطرح را بزنند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.