کد خبر : 2406
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اسفند 1393 - 9:07

آمادگی هتل های آذربایجان شرقی با هفت هزار و ۵۰۰ نفر ظرفیت

آمادگی هتل های آذربایجان شرقی با هفت هزار و ۵۰۰ نفر ظرفیت

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و رییس ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۹۴ آذربایجان شرقی گفت: ۳۶ هتل و هتل آپارتمان و ۷۵ مهمانپذیر در سطح استان با ظرفیت هفت هزار و ۵۰۰ تخت آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند.

 

 فرزین حق پرست افزود: ۶۰ کمپ گردشگری، ۱۵۰ مرکز اقامتی و رفاهی بین راهی و یکهزار و ۲۰۰ چشمه سرویس بهداشتی عمومی در راه های ارتباطی این استان آماده خدمات رسانی هستند.
وی گفت: درتعطیلات نوروزی راهنمایان متخصص گردشگری در ورودی اماکن تاریخی حاضر و اطلاعات لازم را در اختیار گردشگران قرار خواهند داد.
حق پرست اظهارکرد: برای ارایه خدمات مطلوب تر به مسافران، مرحله دوم بازدیدهای ستاد از ۲۵ اسفند ماه جاری آغاز و در قالب تعزیرات بهداشت محیط و کیفیت و بهداشت غذایی، تعزیرات اخلاقی و … از مراکز اقامتی، هتل و آژانس های مسافرتی بازدید می شود.
وی تاکید کرد: مسافران نوروزی می توانند در صورت داشتن هرگونه شکایت از مراکز خدماتی و مسافرتی با شماره تلفن ۳۵۵۴۶۰۴۰ تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کنند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی اعلام کرد: در تعطیلات نوروز سال ۹۳بیش از ۲۱۶ هزار نفر از اماکن تاریخی و موزه های استان بازدید کردند.
استان آذربایجان شرقی با داشتن بیبش از سه میلیون و ۷۰۰ هزار نفر جمعیت و ۴۵ هزار و ۴۸۱ کیلومتر مربع مساحت، یکی از پرجمعیت ترین استان های کشور است.
این استان پنج هزار اثر تاریخی و یک هزار و ۷۰۰ اثر تاریخی ثبت شده و آب و هوای کوهستانی دارای جاذبه های گردشگری است.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.