کد خبر : 2413
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1393 - 11:05

بهار فاطمی در تبریز

بهار فاطمی در تبریز

بهار امسال شهر تبریز با برگزاری ویژه برنامه های نمایشگاه بزرگ شهرک آسمانی فاطمیون در ایام فاطمیه رنگ فاطمی به خود می گیرد.

آغاز سال جدید شمسی با تقارن ایام فاطمیه، رنگ و بوی فاطمی به خود می گیرد، بهار  شهر تبریز نیز با برگزاری ویژه برنامه های نمایشگاه بزرگ شهرک آسمانی فاطمیون در ایام فاطمیه رنگ فاطمی به خود می گیرد.

نمایشگاه بزرگ شهرک آسمانی فاطمیون در ایام فاطمیه از ۲۶ اسفند تا ۶ فروردین ماه سال ۱۳۹۴ ویژه برنامه هایی را با حضور سخنرانان و مداحان برجسته کشور برگزار می کند.

مراسم اول در روز سه شنبه(۲۶اسفند) با سخنرانی آیت الله مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز و مداحی مهدی خادم آذریان و مهدی قربانی برگزار می شود.

روز چهارشنبه(۲۷اسفند) حجت الاسلام حاجی زاده، امام جمعه اهر به سخنرانی پرداخته و رضا اکبری و سید محمد نامی مدیحه سرایی می کنند.

همچنین حجت الاسلام حامدی، امام جمعه میانه در روز پنجشنبه(۲۸ اسفند) در مراسم نمایشگاه بزرگ شهرک آسمانی فاطمیون سخنرانی و محمدتقی جابری و هادی ولیپور مداحی می کنند.

حجت الاسلام رضوی، امام جمعه بستان آباد و بهزاد حسنی سخنران و مداح مراسم روز جمعه(۲۹اسفند) خواهند بود.

حجت الاسلام شیخ کمال الدین خداداد و بهروز نجفی در روز شنبه(۱فروردین) و حجت الاسلام نجدت و احمد بالایی و امیر بالایی در روز یکشنبه(۲فروردین) در مراسم ایام فاطمیه مداحی و سخنرانی می کنند.

مراسم روز دوشنبه(۳فروردین) با سخنرانی حجت الاسلام حسن زاده و مداحی صمد قلیزاده و محمدرضا توپریز برگزار می شود.

روز سه شنبه(۴فروردین) نیز حجت الاسلام میرتاج الدینی، معاون پارلمانی سازمان صدا و سیما سخنرانی می کند و روح الله محمدی و حسن فتحی پور مداحی خواهند کرد.

مراسم روزهای چهارشنبه و پنجشنبه(۵ و ۶فروردین) نیز با مداحی و سخنرانی سردار محمد زارع و حجت الاسلام سلامتی، امام جمعه موقت ارومیه و محمدباقر منصوری و سید ابوالفضل مصطفایی و حسین رضایی برگزار می شود.

گفتنی است، مراسم ایام فاطمیه در نمایشگاه بزرگ شهرک آسمانی فاطمیون، همراه با نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

این نمایشگاه از ۲۴ اسفند سال ۱۳۹۳ تا ۶ فروردین ماه سال ۱۳۹۴ در تبریز، جاده ائل گلی، بالاتر از میدان امام رضا(علیه السلام)، جنب کوی قدس برپاست./شبستان


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.