کد خبر : 24173
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 فروردین 1400 - 6:51

افزایش رضایتمندی شهروندان با فعالیت شبانه روزی محقق می شود

افزایش رضایتمندی شهروندان با فعالیت شبانه روزی محقق می شود

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز گفت: کسب و افزایش رضایتمندی شهروندان با کار و فعالیت شبانه روزی و ارائه خدمات در تمامی حوزه های خدمات شهری محقق شدنی است.

 

دکتر محمدرضا قربانیان تبریزی اظهار داشت: وسعت فعالیت ها و تعدد وظایف خدمات شهری در کلانشهر تبریز ایجاب می کند نیروهای خدمات شهری به صورت شبانه روزی اقدام به خدمت رسانی به شهروندان نمایند تا بتوانیم رضایتمندی آنان را بدست بیاوریم.

قربانیان افزود: ارائه خدمات یکسان و توزیع عادلانه خدمات در تمامی مناطق شهر همواره مورد تاکید و توجه مدیریت ارشد شهری تبریز بوده است و ستاد معاونت خدمات شهری همواره بر ارائه خدمات یکسان به شهروندان در تمامی مناطق نظارت و تاکید دارد.

وی افزود: وظیفه مجموعه خدمات شهری نگهداری بهینه شهر و توجه به نیازها و خواسته های شهروندان در حوزه خدمات و رفع و رجوع این نیازها در اسرع وقت با بهره گیری از اکیپ ها و نیروهای آماده در سطح مناطق است که باید در سال جدید بیش از پیش در این مقوله فعالیت نماییم.

قربانیان گفت: حوزه تنظیف و پاکسازی شهر یکی از موارد مهمی است که خدمات شهری با آن مورد سنجش قرار می گیرد اما سایر حوزه های مربوط به خدمات شهری نیز اهمیت برابری با این حوزه دارند.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز در پایان اظهاراتش افزود: با توجه به اینکه در فصل بهار و افزایش میزان نزولات آسمانی  قرار داریم، آماده باش نیروهای خدمات شهری در زمان بروز بحران های محیطی و طبیعی از قبیل بارش ها و یا جاری شدن روان آبها و رفع آبگرفتگی معابر باید همواره مورد توجه معاونت های خدمات شهری و اجرایی مناطق دهگانه شهرداری تبریز باشد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.