کد خبر : 24182
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 فروردین 1400 - 5:57

تاکید بر امحاء آگهی ها و جمع آوری بنرهای بدون مجوز از سطح شهر

تاکید بر امحاء آگهی ها و جمع آوری بنرهای بدون مجوز از سطح شهر

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز بر اجرای دقیق عملیات امحاء آگهی ها، دیوار نویسی، جمع آوری پوستر و بنرهای غیر مجاز در سطح شهر در راستای حذف آلودگی های بصری تاکید کرد.

 

دکتر محمدرضا قربانیان تبریزی اظهار داشت: نصب آگهی و همچنین دیوار نویسی های غیر مجاز ضمن اینکه نقض حقوق شهروندان می باشد بر اساس ماده ۹۲ قانون شهرداری ها جرم محسوب می شود و در راستای صیانت از پاکیزگی و تمیزی شهر لازم است در تمامی مناطق دهگانه امحاء آگهی ها و دیوار نویسی ها به دقت از سوی نیروهای خدمات شهری مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: نصب داربست و بنرهای غیر مجاز در سطح شهر با ایجاد آلودگی بصری چهره شهر را هم می زند و مهمتر از آن احتمال بروز حوادث و اتفاقات را افزایش می دهد و ضروری است در صورت مشاهده در اسرع وقت جمع آوری شود.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز در پایان اظهار داشت: در راستای حفظ زیبایی و آراستگی شهر عدم تضییع حقوق عموم شهروندان لازم است قبل از هرگونه نصب آگهی و دیوار نویسی و یا نصب آگهی ها، پوسترها و یا بنرهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی مجوزهای لازم اخذ گردد.

گفتنی است بر اساس ماده ۹۲ قانون شهرداری نوشتن هر نوع مطلبی یا الصاق هر نوشته‌ای بر روی دیوارهای شهر که مخالف مقررات شورای اسلامی شهر باشد ممنوع است مگر در محل‌هائی که‌شهرداری برای نصب و الصاق اعلانات معین میکند و در این محلها فقط باید به نصب و الصاق آگهی اکتفا کرد و نوشتن روی آن نیز ممنوع است‌.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.