کد خبر : 2432
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 فروردین 1394 - 17:41

استاندار آذربایجان‌شرقی: زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت آینده کشور را تضمین می‌کند

استاندار آذربایجان‌شرقی: زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت آینده کشور را تضمین می‌کند

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت پا برجا باشد کشوری امن و به دور از دست دشمنان خواهیم داشت.

 

اسماعیل جبارزاده صبح امروز  در حاشیه بازدید از بخش روانپزشکی بیمارستان فجر تبریز و دیدار با جانبازان هشت سال دوران دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه ما مدیون جانبازان و ایثارگران هستیم بر همین اساس وظیفه داشتیم تا در روزهای اول سال جدید به عیادت این عزیزان بیایم تا از همه زحمات این عزیزان که برای حفظ و امنیت این کشور انجام داده‌اند تشکر کنیم.
وی افزود: از اهداف دیدار نزدیک با این عزیزان، بررسی مشکلات و مسائل آنها بود.
استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه این عزیزان شهیدان زنده‌ای هستند که در هشت سال دوران دفاع مقدس با گذشتن از جان خود فرهنگ ایثار و شهادت را زنده نگه داشتند، خاطرنشان کرد: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت پا برجا باشد کشوری امن و به دور از دست دشمنان خواهیم داشت.
جبارزاده با اشاره به بازدید از سرای سالمندان «آنا»، اظهار داشت: سالمندان پدران و مادران این جامعه هستند و برای این جامعه تلاش کرده‌اند.
وی با بیان اینکه تکریم سالمندان از توصیه‌های دینی ما است، اضافه کرد: در چنین ایامی که چشم به راه آمدن کسی هستند، جویای احوال این عزیزان بودن یکی از کارهای نیک است و ما نیز به نوبه از طرف مردم و دولت به عیادت این عزیزان آمده‌ایم و امیدواریم سالی پربار و توام با سلامتی را داشته باشند.
استاندار آذربایجان‌شرقی طی بازدیدهای نوروزی خود از پلیس راه تبریز-میانه و کلانتری ۲۰ شهرک پرواز تبریز بازدید و از پرسنل آن تقدیر و قدردانی به عمل آورد؛ وی همچنین با حضور در بخش روانپزشکی بیمارستان فجر تبریز و مرکز نگهداری سالمندان به ترتیب از جانبازان و مادران سالمند عیادت کرد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.