کد خبر : 24328
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 شهریور 1400 - 5:42

آل‌هاشم: مطالبه گری را با فحش و تهمت و توهین اشتباه گرفته اند

آل‌هاشم: مطالبه گری را با فحش و تهمت و توهین اشتباه گرفته اند

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در مراسم گرامیداشت سالگرد شهید مدنی گفت: عده ای مطالبه گری را با فحش و تهمت و توهین اشتباه گرفته اند .

 

امام جمعه تبریز از فرآیند انتخاب استاندار برای آذربایجان‌شرقی و طرح نام های کوچک برای مسئولیت‌های اجرایی به شدت انتقاد کرد و گفت: هرکس یک رزومه دستش گرفته خود را استاندار معرفی می کند!

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در مراسم گرامیداشت سالگرد شهید مدنی در گلزار شهدای وادی رحمت اظهار داشت: تبریز به قدری کوچک شده که هرکس یک رزومه دستش گرفته خود را استاندار معرفی می‌کند!

وی تصریح کرد: تبریز و آذربایجان که در روزگار نه چندان دور نقش تعیین کننده در انقلاب و سالهای پس از آن داشت، جایگاه خود را از دست داده است.

آل‌هاشم یادآور شد: اینجا دیار شهید باکری ها، ستارخان ها و باقرخان ها است و ما از وزیر محترم کشور می‌خواهیم افرادی را به عنوان استاندار، فرماندار و عوامل اجرایی انتخاب نمایند که در شان و جایگاه این خطه باشد.

شهید مدنی، نماد مطالبه‌گری اخلاق مدارانه

امام جمعه تبریز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه آذربایجان و ایران مرهون تلاش‌های شهدای محراب تبریز است، گفت: تاریخ هرگز فداکاری‌های شهیدان طباطبایی و مدنی را در بحبوحه مبارزات انقلاب اسلامی فراموش نمی‌کند.

وی آذربایجان و تبریز را به خاطر داشتن شهدای محراب و شهدای ۲۹ بهمن و دفاع مقدس، دیار سربلند ایران خواند و گفت: شهید مدنی نماد مطالبه گری اخلاق مدارانه در تاریخ انقلاب اسلامی است.

عده‌ای مطالبه‌گری را با فحش و تهمت و توهین اشتباه گرفته‌اند

آل هاشم با بیان اینکه عده ای مطالبه گری را با فحش و تهمت و توهین اشتباه گرفته اند یادآور شد: امروز شهید مدنی بهترین نماد مطالبه گری است چراکه به ما آموخت مطالبه گری با اخلاق اسلامی،‌انصاف و عدالت معنا پیدا می کند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.